Chapter 42

4.4K 246 9
                                    

"Ράιλι!" ο Άλεξ φωνάζει το όνομά μου, αλλά συνεχίζω να περπατάω, χρειάζομαι κάποια στιγμιαία απόσταση από αυτόν.

"Ράιλι!" επαναλαμβάνει και μπορώ να ακούσω τα βαριά του βήματα στο πεζοδρόμιο πίσω μου.

Αντηχούν από τα τσιμεντένια τοιχώματα, επιβεβαιώνοντας πώς νιώθω - ότι ανεξάρτητα από το πόσο μακριά πηγαίνω, ο Άλεξ θα είναι πάντα εκεί. Στη σκέψη. Στην μνήμη. Σε όλα.

Δεν έχω άλλη επιλογή παρά να σταματήσω όταν φτάνω στο τέλος ενός μονοπατιού.

"Σταμάτα να τρέχεις!" βαριανασαίνει πίσω μου καθώς πλησιάζει, "Πες μου τι συμβαίνει."

Ο Άλεξ δεν έκανε τίποτα λάθος απόψε, αλλά όλη μου η αγωνία και η ανασφάλεια που έφεραν οι διάφορες γυναίκες βράζουν μέσα μου. Ακόμα και η πιο σίγουρη γυναίκα θα επηρεαζόταν από τις πολλές θαυμάστριές του απόψε.

Ξέρω ότι πρέπει να έχω αυτοπεποίθηση στην ιδέα ότι ο Άλεξ ήρθε εδώ μαζί μου - ότι θα φύγει μαζί μου - αλλά και πάλι, αυτό δεν πίστευε και η Ρακέλ τη νύχτα της κυκλοφορίας του Merlin Rum;

Χρειάζομαι λόγια από αυτόν. Πρέπει να το ακούσω. Και δεν μου το έχει δώσει ακόμα. Οι πράξεις μπορούν να παρερμηνευθούν. Οι λέξεις δεν μπορούν... και ας το παραδεχτούμε, είμαι γυναίκα. Δεν είμαστε προγραμματισμένες να βγάζουμε συμπεράσματα;

Όταν απλώνει να αγγίξει το χέρι μου, όλα μετατρέπονται σε κρίση. Γυρίζω προς το μέρος του.

"Πόσες, Ace;" του φωνάζω, η ανάσα μου γίνεται άσπρη στον δροσερό νυχτερινό αέρα.

"Τι;" το πρόσωπό του είναι ένας συνδυασμός σύγχυσης και έκπληξης, "Πόσες τι;"

"Πόσες από τις πρώην σου είναι εδώ απόψε;"

"Ράιλι -"

"Μην μου λες εμένα Ράιλι." του φωνάζω, κάνοντας πίσω για να μπορώ να έχω τον χώρο που χρειάζομαι απεγνωσμένα για να κρατήσω το κεφάλι μου καθαρό, "Αν πρόκειται να με φέρεις εδώ απόψε και να επιδεικνύεις τις ξανθιές ομορφιές μπροστά μου - όλες τις γυναίκες που έχεις πηδήξει - το λιγότερο που μπορείς να κάνεις είναι να με ενημερώσεις."

Όταν πάει να με διακόψει, συναντώ τα μάτια του και το βλέμμα μου κάνει τα λόγια στα χείλη του να κομπιάσουν.

"Είναι αρκετά άσχημο που έχεις την Βίβιαν - το μόνιμο κορίτσι στο οποίο επιστρέφεις - που σε θέλει ακόμα και βρίσκεται συνεχώς τριγύρω. Δουλεύει για σένα. Σπρώχνει το τέλεια φτιαγμένο στήθος της στο πρόσωπό σου. Σιγουρεύοντας ότι ξέρεις ότι θα είναι εκεί για σένα όταν κουραστείς από την τρέχουσα γεύση του μήνα."

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now