Καθώς οι λυγμοί που τραντάζουν το κορμί μου ηρεμούν σιγά σιγά, ο πόνος στα γόνατά μου με επαναφέρει στο παρόν.
Συνειδητοποιώ ότι γονατίζω στο άγριο τσιμέντο της μπροστινής εισόδου του Άλεξ φορώντας μόνο την μπλούζα του.
Χωρίς παπούτσια. Χωρίς παντελόνι. Χωρίς αυτοκίνητο. Και ένα κινητό ακόμα μέσα στον πάγκο του μπάνιου.
Κουνάω το κεφάλι μου καθώς ο πόνος και η ταπείνωση δίνουν την θέση τους στο θυμό.
Πέρασε το αρχικό σοκ από τα λόγια του, και τώρα θέλω να ακούσει και την δική μου μεριά.
Δεν είναι εντάξει να μου φέρεται ή να μου μιλάει με αυτόν τον τρόπο.
Με μία ξαφνική δόση αδρεναλίνης, σηκώνομαι από το έδαφος και ανοίγω την μπροστινή πόρτα. Χτυπάει πίσω στον τοίχο με έναν γδούπο.
Μπορεί εκείνος να τελείωσε μαζί μου, αλλά εγώ δεν είπα ακόμα την δική μου άποψη.
Πολλά πράγματα τριγυρίζουν στο μυαλό μου που μπορεί να μην έχω ποτέ ξανά την ευκαιρία να τα πω.
Και η μετάνοια είναι ένα συναίσθημα που δεν χρειάζεται να το προσθέσω στον κατάλογο με τα πράγματα που μετανιώνω.
Ανεβαίνω τα σκαλιά δύο κάθε φορά, ξέροντας πόσα λίγα ρούχα φοράω καθώς ο δροσερός πρωινός αέρας γλιστράει κάτω από την μπλούζα και χτυπάει την γυμνή σάρκα μου.
Σάρκα που είναι ελαφρώς πρησμένη και ευαίσθητη από την πολύ ιδιαίτερη προσοχή του Άλεξ και το επιδέξιο ταλέντο τις πολλές φορές που κάναμε σεξ χθες το βράδυ.
Η ταλαιπωρία προσθέτει μία σιωπηλή θλίψη στην τρελή κόλαση του θυμού μου.
Ο Μπάξτερ με χαιρετάει με το χτύπημα της ουράς ενώ μπαίνω στην κρεβατοκάμαρα και ακούω το τρεχούμενο νερό του ντους.
Οι φλέβες μου ρέουν με φωτιά τώρα καθώς τα σχόλιά του επαναλαμβάνονται στο κεφάλι μου, το καθένα χειροτερεύει το επόμενο. Το καθένα με μεταφέρει από τον πόνο στην ταπείνωση και τον θυμό.
Αποφασισμένη, πετάω την τσάντα μου απρόσεκτα στον πάγκο δίπλα από εκεί που βρίσκεται το κινητό μου.
Μπαίνω οργισμένα στο μπάνιο, έτοιμη να ρίξω πίσω το δηλητήριό μου. Να του πω ότι δεν με νοιάζει ποιος είναι στην κοινωνική σκάλα, και ότι οι αυτοαποκαλούμενοι μαλάκες σαν αυτόν δεν αξίζουν τα καλά κορίτσια σαν κι εμένα.
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...