Ο Άλεξ βρίσκει και χάνει τις αισθήσεις του λίγες ακόμη φορές τις επόμενες μέρες. Μικρές στιγμές διαύγειας σε μια ομίχλη σύγχυσης.
Κάθε φορά προσπαθεί να μιλήσει χωρίς επιτυχία, και κάθε φορά προσπαθούμε να ηρεμήσουμε τους φόβους του - όπως υποθέτουμε από τον χτύπο της καρδιάς του - στα λίγα λεπτά που έχουμε μαζί του.
Αρνούμαι να φύγω, φοβάμαι ότι θα χάσω κάποια από αυτές τις πολύτιμες στιγμές. Κλεμμένα λεπτά όπου μπορώ να προσποιούμαι ότι δεν έχει συμβεί τίποτα αντί για την ατελείωτη ανησυχία.
Η Δωροθέα με έπεισε τελικά να φύγω για λίγα λεπτά και να πάω στην καφετέρια. Όσο κι αν δεν το θέλω, ξέρω ότι μονοπωλώ τον γιο της και πιθανότατα θέλει κι εκείνη ένα λεπτό μαζί του.
Παίρνω το φαγητό μου, η όρεξή μου ανύπαρκτη, και το τζιν μου πιο φαρδύ από ό,τι όταν ήρθα στη Φλόριντα πριν από μια εβδομάδα. Τίποτα δεν ακούγεται καλό - ούτε καν η σοκολάτα, το φαγητό που καταφεύγω όταν έχω άγχος.
Το κινητό μου χτυπάει και βιάζομαι να το σηκώσω, ελπίζοντας να είναι η Δωροθέα και να μου πει ότι ο Άλεξ ξύπνησε πάλι, αλλά δεν είναι. Ο ενθουσιασμός μου υποχωρεί.
"Γεια σου, Χαντ."
"Γεια σου γλυκιά μου. Καμία αλλαγή;"
"Όχι." αναστενάζω, ευχόμενη να είχα περισσότερα να πω.
Έχει συνηθίσει τώρα και αφήνει την σιωπή να αιωρείται ανάμεσά μας.
"Αν δεν ξυπνήσει σύντομα, θα σε αγνοήσω και θα έρθω εκεί για να είμαι μαζί σου. Πώς είσαι;"
"Προσπαθώ." αναστενάζω.
"Πώς είναι; Έχει συνέλθει ξανά;"
"Ναι, χθες το βράδυ."
"Άρα, αυτή είναι η πέμπτη φορά σε δύο ημέρες σύμφωνα με τον Μπεκς; Αυτό είναι καλό σημάδι, έτσι; Από το τίποτα;"
"Υποθέτω... δεν ξέρω. Απλά φαίνεται τόσο φοβισμένος όταν ξυπνάει - ο καρδιακός παλμός του φτάνει στα ύψη στις οθόνες και δεν μπορεί να ηρεμήσει - και είναι τόσο γρήγορο που δεν έχουμε χρόνο να του εξηγήσουμε ότι είναι εντάξει, ότι θα γίνει καλά."
"Αλλά σας βλέπει όλους εκεί, Ρι. Το γεγονός ότι είστε όλοι εκεί πρέπει να του δείχνει ότι δεν έχει τίποτα να φοβηθεί."
Της δίνω απλώς ένα επιφυλακτικό μουρμουρητό ως απάντηση, ελπίζοντας τα λόγια της να είναι αλήθεια. Ελπίζοντας ότι η θέα όλων μας τον ηρεμεί αντί να τον φοβίζει και να σκέφτεται ότι βρίσκεται στο νεκροκρέβατό του.
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...