Chapter 33

3.3K 212 12
                                    

"Τέλεια, Άμπερ. Όλα τα έγγραφα έχουν εγκριθεί από το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού, οπότε θα ήθελα να σε καλωσορίσω στην ομάδα. Θα σε δούμε την επόμενη Δευτέρα."

Κλείνω το τηλέφωνο και παίρνω ένα στυλό, σβήνοντας αυτό το στοιχείο από τη λίστα μου.

Πρόσληψη νέας κοπέλας, check. Τώρα, μπορώ να ολοκληρώσω το υπόλοιπο της λίστας μου.

Κοιτάζω το πρόγραμμα της εβδομάδας μου στο ημερολόγιό μου, αγνοώντας την αναπόφευκτη ημερομηνία που καραδοκεί αύριο, και νομίζω ότι μπορώ να επικεντρωθώ στην λίστα μου καθώς δεν έχω άλλες βάρδιες στην Στέγη αυτήν την εβδομάδα.

Αν γίνω πιο ενθουσιώδης βέβαια.

Δεν φταίει κανένας άλλος για τον ληθαργικό ρυθμό μου σήμερα το πρωί εκτός από τον εαυτό μου.

Καλά, και η Χάντι αφού επέμενε στο τέταρτο, ή ήταν το πέμπτο, μπουκάλι κρασί.

Τουλάχιστον ο πονοκέφαλός μου έχει μειωθεί λίγο για να μπορώ να σκεφτώ χωρίς το hangover να χτυπάει στο παρασκήνιο.

Παίρνω την στοίβα που απέφευγα, τους χαζούς προϋπολογισμούς που χρειάζονται πολύ χρόνο και στο τέλος απλώς απορρίπτονται από τα αφεντικά στον πάνω όροφο, αλλά πρέπει να τα τελειώσω.

Αναστενάζω όταν ακούω ένα χτύπημα στην πόρτα μου.

Ορκίζομαι ότι οι επόμενες στιγμές γίνονται σε αργή κίνηση, αλλά ξέρω ότι δεν έγιναν.

Όταν σηκώνω το κεφάλι μου, φωνάζω δυνατά και σηκώνομαι σοκαρισμένη καθώς συναντώ τα μάτια που αντανακλούν στα δικά μου.

Πάω γύρω από το γραφείο μου και τρέχω στην αγκαλιά του αδερφού μου.

Ο Τάνερ τυλίγει τα χέρια του γύρω μου, με γυρίζει μία φορά, με ζουλάει τόσο σφιχτά και δεν μπορώ να αναπνεύσω.

Όλος ο φόβος για την ασφάλειά του, η αγωνία που δεν έχω μάθει νέα του και η μοναξιά που δεν τον είχα κοντά, εξαφανίζονται και εκδηλώνονται στα δάκρυα που τρέχουν στα μάγουλά μου από ευτυχία.

Με αφήνει πάλι στα πόδια μου και χαλαρώνει το κράτημά του, αλλά κολλάω πάνω του σφιχτά και θάβω το πρόσωπό μου στο στήθος του, χρειάζομαι αυτή τη σύνδεση μαζί του.

Όταν δεν μπορώ να σταματήσω να κλαίω, εκείνος απλώς περιμένει και φιλάει την κορυφή του κεφαλιού μου.

"Αν ήξερα ότι θα έπαιρνα αυτό το είδος καλωσορίσματος, θα ερχόμουν πιο συχνά στο σπίτι." λέει πριν πιάσει τους ώμους μου και με τραβήξει πίσω, τα μάτια του ψάχνουν τα δικά μου, "Τι συμβαίνει, ζουζούνι;"

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now