Στο τέλος της σκάλας, περπατάω προς το μέρος όπου ακούω την μηχανή του αμαξιού του Άλεξ.
Καθώς στρίβω στην γωνία, βλέπω τα αγόρια μου να ακολουθούν τον Ντένις προς το γκαράζ της πίστας.
Βιάζομαι να τους φτάσω, προσπαθώντας να διώξω τον θυμό και τον εκνευρισμό από τα λόγια της Βίβιαν.
Δεν δίνω σημασία και λέω στον εαυτό μου ότι είναι απλά μια ύπουλη σκύλα που προσπαθεί να κρατήσει κάτι που δεν είναι δικό της.
Μια πολύ γοητευτική ύπουλη σκύλα, αλλά ύπουλη σκύλα παρόλα αυτά.
Σκέφτομαι ότι ο συνδυασμός εκείνης να είναι ο τύπος του και του φόβου ότι υπάρχει κάποια αλήθεια στα λόγια της, κάνει τον θυμό να συνεχίσει να απλώνεται στο σύστημά μου.
Φτάνω το γκρουπ καθώς πλησιάζουμε το γκαράζ όπου βρίσκεται το πλήρωμα του Άλεξ.
Το μούγκρισμα της μηχανής σταματάει, και βλέπω τον Άλεξ να δίνει το αποσπώμενο τιμόνι σε ένα μέλος του πληρώματος πριν σηκωθεί αργά από το κάθισμά του.
Σηκώνει το ένα πόδι από το πλάι και μετά το άλλο για να σηκωθεί. Παίρνει μια στιγμή για να σταθεί στα πόδια του πριν βγάλει το κράνος του και το λευκό πυρίμαχο μπαλακλάβα από το πρόσωπό του.
Παίρνει το energy drink που του δίνει κάποιος και πίνει μία μεγάλη γουλιά πριν περάσει το χέρι του μπρος πίσω στα ιδρωμένα μαλλιά του.
Ο Άλεξ δίνει στον άνθρωπο που τον πλησιάζει ένα τεράστιο χαμόγελο, και μου παίρνει μία στιγμή να τον καταλάβω. Είναι ο κομψός κύριος που ήταν στο πάρτι του Merlin μαζί του.
Στέκομαι πίσω με τα αγόρια μακριά από την έντονη κινητικότητα στο γκαράζ.
Αρκετοί άνθρωποι μιλάνε με τον Άλεξ, ο οποίος κάνει νοήματα με τα χέρια για να δείξει τι λέει.
Άλλα μέλη του πληρώματος πηγαίνουν στο αυτοκίνητο, χρησιμοποιώντας όργανα για να μετρήσουν πράγματα.
Ο Άλεξ είναι εντελώς στο στοιχείο του. Δεν είναι δύσκολο να δεις τον ενθουσιασμό και τον σεβασμό του για το άθλημά του.
Το χαμόγελό του είναι πλατύ και αυθεντικό, και αισθάνομαι ένα χτύπημα στην καρδιά μου όταν το βλέπω.
Αν είναι τόσο παθιασμένος για το άθλημα που προφανώς αγαπά, δεν μπορώ παρά να αναρωτιέμαι πως θα είναι όταν τελικά δεχτεί αγάπη από κάποιον.
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...