Chapter 55

3.3K 246 29
                                    

Είναι μια τέλεια μέρα. Ο μπλε ουρανός πάνω, ο ήλιος που ζεσταίνει τα μάγουλά μου, και ούτε μια σκέψη στο μυαλό μου. Τα κύματα χτυπούν στην άμμο με έναν χαλαρωτικό ήχο.

Έρχομαι εδώ συχνά, στο μέρος που είχαμε το πρώτο επίσημο ραντεβού μας, γιατί εδώ νιώθω κοντά του.

Τυλίγω τα χέρια μου γύρω από τα γόνατά μου, αποδεχόμενη ότι η θλίψη θα είναι πάντα ένας συνεχής πόνος στην καρδιά μου και εύχομαι να ήταν εδώ δίπλα μου. Αλλά ταυτόχρονα, ξέρω ότι δεν έχω νιώσει τόσο γαλήνια από τότε που έφυγε.

Το μοναδικό αυτοκίνητο στο πάρκινγκ στα δεξιά μου τραβάει το βλέμμα μου. Δεν είμαι σίγουρη γιατί. Ίσως επειδή το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο κοντά στο σημείο όπου ο Άλεξ είχε παρκάρει το Maserati στην πρώτη αυθόρμητη βόλτα μας - το πιο ακριβό ραντεβού παραλίας που έγινε ποτέ - αλλά κοιτάζω, η καρδιά μου ελπίζει να καταλαβαίνει το μυαλό μου ότι αυτό είναι αδύνατο.

Στρέφω το βλέμμα μου έγκαιρα για να δω μια φιγούρα να περπατάει προς την μεριά του συνοδηγού και να σκύβει για να μιλήσει με τον οδηγό μέσα από το ανοιχτό παράθυρο. Κάτι σε αυτό το άτομο με κάνει να σηκωθώ από την άμμο.

Προστατεύω τα μάτια μου από το έντονο φως του ήλιου και μελετώ το προφίλ του, ξαφνικά νιώθω ότι κάτι δεν πάει καλά. Χωρίς σκέψη, αρχίζω να περπατάω προς το αυτοκίνητο, η ανησυχία μου αυξάνεται με κάθε βήμα.

Ο άγνωστος σηκώνεται και γυρίζει να με κοιτάξει για ένα δευτερόλεπτο, ο ήλιος φωτίζει τα σκοτεινά του χαρακτηριστικά και τα πόδια μου τρέμουν, η αναπνοή μου κόβεται.

Ο σκοτεινός μου άγγελος στέκεται στο φως.

"Άλεξ;" η φωνή μου είναι σχεδόν ψίθυρος καθώς ο εγκέφαλός μου προσπαθεί να κατανοήσει πώς είναι δυνατόν να είναι εδώ.

Εδώ μαζί μου όταν τους είδα να φορτώνουν το άψυχο σώμα του στο φορείο, φίλησα τα κρύα χείλη του για τελευταία φορά πριν θάψουν το φέρετρο.

Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά στο στήθος μου, ο ρυθμός της επιταχύνεται με κάθε δευτερόλεπτο καθώς η ελπίδα ανάμεικτη με τον πανικό αρχίζει να αυξάνεται.

Και παρόλο που η φωνή μου είναι τόσο απαλή, γέρνει το κεφάλι του στο πλάι στον ήχο του ονόματός του, τα μάτια του γεμάτα με μια ήσυχη θλίψη, κλειδώνουν στα δικά μου.

Πάει να σηκώνει το ένα χέρι αλλά αποσπάται στιγμιαία όταν ανοίγει η πόρτα του συνοδηγού. Κοιτάζει μέσα στο αυτοκίνητο και μετά πάλι σε μένα, η παραίτηση χαράζει τις υπέροχες γραμμές του προσώπου του. Σηκώνει διστακτικά το χέρι του αλλά αυτή τη φορά τελειώνει τον χαιρετισμό του σε μένα.

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now