Chapter 59

4.1K 256 28
                                    

Άλεξ

"Γαμώτο!"

Πού στο διάολο είμαι; Τινάζομαι και σηκώνομαι. Η καρδιά μου τρέχει, το κεφάλι μου χτυπάει και είμαι λαχανιασμένος. 

Σταγόνες ιδρώτα κυλούν στο δέρμα μου καθώς προσπαθώ να περιεργαστώ τις μπερδεμένες εικόνες που μπαίνουν στα όνειρά μου. 

Αναμνήσεις που εξαφανίζονται σαν γαμημένα φαντάσματα μόλις ξυπνάω και δεν αφήνουν τίποτα παρά μια άσχημη γεύση στο στόμα μου.

Ναι, οι δυο μας - οι εφιάλτες και εγώ - είμαστε δεμένοι. Γαμημένα αχώριστοι. 

Κοιτάζω το ρολόι. Είναι μόνο εφτάμιση το πρωί και χρειάζομαι ήδη ένα ποτό - γάμησέ το - ένα ολόκληρο μπουκάλι για να αντιμετωπίσω αυτά τα όνειρα που θα είναι ο θάνατός μου. Μιλάμε για γαμημένη ειρωνεία. Οι αναμνήσεις μιας σύγκρουσης που δεν θυμάμαι θα με σκοτώσουν προσπαθώντας να τις θυμηθώ.

Γελάω δυνατά και ακούω το χτύπημα της ουράς του Μπάξτερ στο μαξιλάρι του στο πάτωμα δίπλα μου. Χτυπάω το κρεβάτι για να πηδήξει πάνω του, και μετά από λίγο χάιδεμα, τον βάζω να ξαπλώσει, γελώντας με την γλώσσα του που ​​γλείφει άγρια. 

Ξαπλώνω πίσω στο μαξιλάρι μου και κλείνω τα μάτια μου προσπαθώντας να θυμηθώ τι ονειρευόμουν, τι κενά σημεία στο μυαλό μου μπορώ να προσπαθήσω να γεμίσω. Απολύτως τίποτα γαμώτο. 

Ο Μπάξτερ γρυλίζει δίπλα μου. Ανοίγω τα μάτια μου και τον κοιτάζω, τα ανυπόμονα μάτια του ζητούν προσοχή. Δεν μπορώ να μην γελάσω. Γαμημένος Μπάξτερ. Ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου.

"Σοβαρά, φίλε; Αν μπορούσα να γλείψω έτσι τον εαυτό μου, δεν θα χρειαζόμουν γυναίκα." τα λόγια μου δεν τον κάνουν καν να διστάσει καθώς συνεχίζει να καθαρίζει τον εαυτό του. 

Μετά από λίγο ο Μπάξτερ σταματάει και με κοιτάζει, με το κεφάλι του λοξό, η επιδέξια γλώσσα του κρέμεται από την πλευρά του στόματός του. 

"Μην μου δίνεις αυτό το αυτάρεσκο ύφος, καθίκι. Μπορεί να πιστεύεις ότι είσαι το μεγάλο αφεντικό τώρα με όλη αυτή την ευελιξία, αλλά, φίλε, κι εσύ θα ανυπομονούσες για το μ@υνί της Ρι. Γαμημένο Βουντού πρώτου βαθμού, Μπαξ." απλώνω και ξύνω το πάνω μέρος του κεφαλιού του και γελάω ξανά κουνώντας το κεφάλι μου. 

Είμαι τόσο γαμημένα απελπισμένος που μιλάω στον σκύλο μου για το σεξ; Και ο γιατρός λέει ότι το κεφάλι μου δεν είναι σκατά;

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now