"Ήξερα ότι δεν μπορείς να μείνεις μακριά μου για πολύ." η φωνή του Άλεξ γεμίζει την άλλη άκρη της γραμμής, γεμάτη αλαζονεία.
Μόνο η σέξι φωνή του κάνει τον παλμό μου να τρέχει, αλλά πρέπει να βάλω στην άκρη το πως νιώθω ενώ βάζω σε λειτουργία το σχέδιό μου για να επαναφέρω την αυτοπεποίθηση του Έινταν στο σχολείο.
"Δεν παίρνω για μένα, Ace."
"Ωωω, μου αρέσει όταν είσαι επαγγελματίας και ακριβώς στο θέμα. Είναι πολύ ερεθιστικό, Ράιλς."
"Ό,τι πεις!" λέω, αλλά δεν μπορώ να κρύψω το αργό χαμόγελο που απλώνεται στο πρόσωπό μου.
"Όχι, σοβαρά, τι συμβαίνει, γλυκιά μου;"
Γιατί μου αρέσει όταν με λέει έτσι;
Γιατί με κάνει να αισθάνομαι σαν να είμαι ξεχωριστή γι' αυτόν;"Ο Έινταν." του λέω ενημερώνοντάς τον για τις λεπτομέρειες καθώς ακούει προσεκτικά, παρά τις φωνές που ακούω στο παρασκήνιο, "Είναι εύκολο να έχω κάποιο είδος υπογεγραμμένης φωτογραφίας σου ή κάτι που να μπορεί να πάει στο σχολείο αύριο για να αποδείξει ότι σε γνώρισε και πραγματικά ήταν εκεί την Κυριακή;"
Ο Άλεξ γελάει δυνατά και είμαι μπερδεμένη από την αντίδρασή του.
"Αυτό θα τα κάνει χειρότερα, Ράιλι. Αυτό μόνο ένας φύτουλας θα το έκανε... αυτά τα κακομαθημένα θα τον έτρωγαν ζωντανό."
"Α... εεμμ... δεν είχα ιδέα."
"Φυσικά." ο Άλεξ γελάει, προσβάλλοντάς με ελαφρώς.
"Τι υπονοείς;"
"Και σε παρακαλώ μην πας να συναντήσεις την δασκάλα ή τον διευθυντή." γρυλίζει, "Αναπόφευκτα κάποιος θα σε δει και τότε θα κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα για τον Έινταν."
"Δεν θα -"
"Ω, ναι, θα το έκανες." αστειεύεται, και σοκάρομαι που με ξέρει τόσο καλά, "Ξέρω απλά ότι ήσουν ένα από εκείνα τα κορίτσια που έκαναν τα μαθήματά τους πριν από το τέλος της διορίας, βοηθούσαν τον δάσκαλο στην τάξη, και ήταν μέρος των 'in' ομάδων. Χωρίς παρεξήγηση, Ράιλι, αλλά δεν έχεις ιδέα πώς είναι να είσαι απροσάρμοστος στα πρόθυρα της εφηβείας σου και να σε χτυπούν απλά γιατί έτσι."
Είμαι μπερδεμένη που με ξέρει τόσο καλά, αλλά περισσότερο από αυτό, τα λόγια του για την κατανόηση των απροσάρμοστων ατόμων μου δίνουν μεγαλύτερη εικόνα για το πώς ήταν ως παιδί.
Όταν δεν απαντώ, γελάει πάλι.
"Ήσουν έτσι, ε;"
"Ίσως." απαντάω αργά, ζέστη εμφανίζεται στα μάγουλά μου.
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...