Chapter 37

3.8K 219 30
                                    

Πίνω το ποτό μου ενώ κάθομαι με την Χάντι στο VIP σαλόνι, το σώμα μου κουνιέται απαλά στο ρυθμό της μουσικής κάτω.

Χρειάζομαι ένα γρήγορο διάλειμμα από το να είμαι όρθια, τα παπούτσια μου άρχισαν να αφήνουν το σημάδι τους.

Βλέπω τον Σάμι να φυλάει τις σκάλες και παίρνω τα μάτια μου αμέσως, ντροπιασμένη για τυχόν συμπεράσματα που έχει βγάλει σχετικά με την όχι τόσο αθώα φύση του χρόνου που περάσαμε με τον Άλεξ μόνοι.

Ακούω μία τσιριχτή φωνή ενώ ο Σάμι προσπαθεί να αποτρέψει κάποιον από το να ανεβεί τις σκάλες.

Ο Άλεξ, που είναι βυθισμένος σε μία συζήτηση, γυρίζει το κεφάλι του προς την φασαρία.

Κάνει πίσω για να δει ποιος είναι και ένα πλατύ χαμόγελο απλώνεται στο πρόσωπό του πριν κάνει νόημα στον Σάμι να αφήσει όποιον είναι να ανεβεί.

Η περιέργειά μου είναι σίγουρα έντονη όταν βλέπω έναν από τους τύπους που μιλάει να τον σκουντάει με έναν τρόπο έγκρισης.

Και η Χάντι και εγώ γυρίζουμε τα κεφάλια μας εγκαίρως για να δούμε τα μακρύτερα πόδια που έχω δει ποτέ μέσα σε αυτό που νομίζω ότι είναι η πιο κοντή φούστα που φτιάχτηκε ποτέ να βαδίζουν καμαρωτά προς τον Άλεξ.

Η υπόλοιπη γυναίκα είναι πολύ εντυπωσιακή, γυρίζει το κεφάλι της, ρίχνοντας την μακριά χαίτη της με τα ξανθά μαλλιά πάνω από τον ώμο της ώστε να πέφτει ακριβώς πάνω από την τέλεια προβαλλόμενη πίσω πλευρά της.

Παίρνει τον Άλεξ μία μεγαλύτερη από ότι πρέπει αγκαλιά, τα χείλη της φιλούν τη γωνία του στόματός του ενώ κάνει πίσω, με ένα τεράστιο χαμόγελο στο τέλειο πρόσωπό της.

Όταν την βλέπω, παίρνω μία βαθιά ανάσα, συνειδητοποιώντας ποια είναι. Η αναγνώριση έρχεται ταυτόχρονα και στην Χάντι και κοιτάζουμε η μία την άλλη έκπληκτες.

Είναι η Κασσάνδρα Μίλερ, η τωρινή αγαπημένη του Χόλιγουντ, καθώς και το καινούριο διάσημο μοντέλο του Playboy.

Και παρόλο που ολοκλήρωσαν τον χαιρετισμό τους, τα χέρια της ακόμη στηρίζονται στο μπράτσο του Άλεξ, και το τέλεια ενισχυμένο σώμα της τρίβεται πάνω του με το χέρι του ακουμπισμένο ευγενικά χαμηλά στην πλάτη της.

Εκπλήσσομαι από το χτύπημα στην κοιλιά μου στο θέαμά τους μαζί.

Δεν ήμουν ποτέ ζηλιάρα, αλλά και πάλι, δεν ήμουν ποτέ με κάποιον τόσο ισχυρό όπως ο Άλεξ Ντόναβαν.

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now