Chapter 52

3.6K 292 47
                                    

Η κάθοδος του ασανσέρ μοιάζει να κάνει αιώνες καθώς τα κουρασμένα μάτια μου και η βαριά καρδιά μου αναγκάζουν τα πόδια μου να σταθούν, πιέζουν τους πνεύμονές μου να αναπνεύσουν.

Ήξερα ότι το να ξεπεράσω τον Άλεξ θα ήταν δύσκολο - απολύτως καταστροφικό - αλλά ποτέ δεν φανταζόμουν ότι το πρώτο βήμα θα ήταν το πιο δύσκολο.

Οι πόρτες ειδοποιούν και ανοίγουν. Ξέρω ότι πρέπει να βιαστώ. Πρέπει να εξαφανιστώ γιατί ο Άλεξ θα προσπαθήσει να με βρει και να με καθυστερήσει.

Ίσως πάλι και να μην το κάνει. Ίσως να πήρε το γρήγορο πήδημά του και να με αφήσει να φύγω. Δεν είναι και εύκολο να τον καταλάβω, και για να είμαι ειλικρινής, κουράστηκα πολύ να προσπαθώ. Σκέφτομαι ένα πράγμα και εκείνος κάνει άλλο. Αν έχω μάθει ένα πράγμα όσο είμαι με τον Άλεξ, είναι ότι δεν ξέρω τίποτα.

Τρίβω το πρόσωπό μου, προσπαθώντας να σκουπίσω τα δάκρυα από τα μάγουλά μου, αλλά ξέρω ότι τίποτα δεν θα διορθώσει την κουρελιασμένη όψη μου. Και ειλικρινά, δεν με νοιάζει πια τι σκέφτεται ο κόσμος.

Ξέρω ότι είμαι εδώ μόνο λίγες μέρες, αλλά το μυαλό μου είναι τόσο θολωμένο που μου παίρνει ένα λεπτό να βρω ποιον δρόμο πρέπει να πάρω για να βρω την κεντρική είσοδο και να πάρω ταξί. Πρέπει να περάσω από έναν κήπο και μετά να μπω στο κεντρικό λόμπι.

Το βλέπω και αρχίζω να περπατάω προς τα εκεί, σε μουδιασμένη κατάσταση, λέγοντας στον εαυτό μου ότι κάνω το σωστό - ότι έχω πάρει την σωστή απόφαση - αλλά το βλέμμα στο πρόσωπο του Άλεξ καθώς βυθιζόταν μέσα μου - αγνό, ειλικρινές, ανυπεράσπιστο - με στοιχειώνει.

Δεν μπορούμε να δώσουμε στον άλλον αυτό που χρειάζεται και όταν το κάνουμε καταλήγουμε απλά να πληγώνουμε ο ένας τον άλλον.

Το ένα πόδι μπροστά από το άλλο, Τόμας. Αυτό λέω συνέχεια στον εαυτό μου. Όσο συνεχίζω να κινούμαι - να μην αφήνω το μυαλό μου να περιπλανιέται - μπορώ να κρατήσω τον πανικό που βρίσκεται ακριβώς κάτω από την επιφάνεια.

Κάνω περίπου έξι μέτρα στον κήπο, που είναι άδειος αυτή την στιγμή της νύχτας και παλεύω απεγνωσμένα να συνεχίσω να περπατάω.

"Δεν την πήδηξα." το βαθύ ηχόχρωμα της φωνής του κάνει τις λέξεις να κόβουν τον ήρεμο νυχτερινό αέρα.

Τα πόδια μου σταματούν. Το κεφάλι μου λέει προχώρα, αλλά τα πόδια μου σταματούν. Τα λόγια του με σοκάρουν, κι όμως είμαι τόσο μουδιασμένη από τα πάντα - από το να χρειάζομαι να νιώθω και μετά να μην θέλω να νιώθω μέχρι την συναισθηματική φόρτιση - που δεν αντιδρώ.

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now