Chapter 34

3.3K 205 21
                                    

Άλεξ

Κυκλοθυμικές γυναίκες γαμώτο!

Οι πνεύμονες μου καίγονται. Οι μύες μου πονάνε. Τα πόδια μου χτυπούν πάνω στην ζώνη του διαδρόμου σαν να προσπαθώ να τον τιμωρήσω.

Δεν έχει σημασία. Ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά προσπαθώ, το κεφάλι μου είναι ακόμα μπερδεμένο.

Η Ράιλι εξακολουθεί να χαλάει τις σκέψεις μου. Συνεχώς.

Τι στο διάολο μου συμβαίνει; Εγώ ζήτησα το αναθεματισμένο pit stop. Επιχείρησα να το επαναφέρω σε πιο οικεία βάση.

Γιατί λοιπόν είμαι εγώ αυτός που νιώθει σαν να με άφησε πίσω;

Γαμημένες γυναίκες. Περίπλοκες. Κυκλοθυμικές. Απαραίτητες.

Γάμησέ με.

Η μουσική χτυπάει στα ακουστικά μου. Ο δυνατός ρυθμός με ωθεί πιο δυνατά, αλλά η πίεση στο στήθος μου δεν εξαφανίζεται.

Μετράω τα βήματά μου όταν τρέχω. Μέχρι τα ενενήντα εννέα και μετά αρχίζω πάλι ξανά.

Ορκίζομαι ότι έχω ξαναρχίσει το μέτρημα εκατοντάδες γαμημένες φορές μέχρι τώρα και τίποτα δεν βοήθησε.

Δεν έχω παίξει ποτέ παιχνίδια με τις γυναίκες, και δεν έχω την πρόθεση να ξεκινήσω τώρα.

Εγώ λέω το πότε. Εγώ λέω με ποιον. Εγώ βάζω τους όρους. Παίρνω αυτό που θέλω. Όταν το θέλω.

Και όλα ανεξαρτήτως τα προηγούμενα ταίρια μου στο κρεβάτι συμμορφώνονται με τις παραμέτρους μου χωρίς έναν γαμημένο μορφασμό.

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις εκτός από το "Μωρό μου, πώς με θέλεις απόψε; Γόνατα ή πλάτη; Χειροπέδες ή ακινητοποίηση; Στόμα ή μ@υνί;"

Όλες εκτός από την Ράιλι. Γαμημένα εκνευριστική.

Πρώτα, σχεδόν πιάστηκα στα χέρια με τον αδερφό της σήμερα, και μετά φεύγει αρνούμενη να με δει απόψε.

Ξέρω ότι με θέλει. Είναι γραμμένο σε όλο το απίστευτα καυτό σώμα της.

Αντανακλάται σε εκείνα τα υπέροχα μάτια που σε τραβούν και σε καταπίνουν ολόκληρο.

Και γαμώτο την θέλω κάθε λεπτό της κάθε ώρας.

Αλλά τι στον πούτσο; Έφυγε, με άφησε εκεί και δεν δίστασε καν να πει όχι γι' απόψε.

Όχι; Μου κάνεις πλάκα γαμώτο; Πότε είναι η τελευταία φορά που το άκουσα;

Α! Ναι. Σωστά. Από την Ράιλι. Σκατά.

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now