Chapter 58

4.2K 226 16
                                    

Περιπλανιέμαι στους διαδρόμους στο σπίτι του Μαλιμπού - η ανησυχία για τον Άλεξ, η νοσταλγία τα αγόρια και το ότι μου λείπει η Χάντι μου στερούν τον ύπνο μου.

Αυτό ήταν το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα που έχω μείνει μακριά τους, και όσο κι αν αγαπάω τον Άλεξ, χρειάζομαι αυτή τη σύνδεση με τη ζωή μου. Χρειάζομαι την ενέργειά τους που ανυψώνει πάντα την ψυχή μου και τροφοδοτεί το πνεύμα μου.

Έχω χάσει την κατάθεση του Ζάντερ, την πρώτη νίκη του Ρίκι, τον Έινταν που τον φώναξαν στο γραφείο του διευθυντή επειδή σταμάτησε έναν καυγά και όχι επειδή τον ξεκίνησε... Νιώθω σαν μια κακή μητέρα που παραμελεί τα παιδιά της.

Χωρίς να βρίσκω παρηγοριά, ανεβαίνω τις σκάλες για πολλοστή φορά για να τον ελέγξω. Για να βεβαιωθώ ότι κοιμάται ακόμη από το κοκτέιλ των φαρμάκων που του συνταγοφράφησε ο Δρ. Άιρονς στο τηλέφωνο νωρίτερα όταν ο πονοκέφαλος του Άλεξ δεν υποχωρούσε.

Ακόμη ανησυχώ. Νομίζω ότι υποσυνείδητα φοβάμαι να κοιμηθώ γιατί μπορεί να μου διαφύγει κάτι που χρειάζεται.

Μετά σκέφτομαι τις αποκαλύψεις του Άλεξ νωρίτερα πριν τον πονοκέφαλο και δεν μπορώ να κρατήσω το χαμόγελο που μαλακώνει το πρόσωπό μου.

Η γνώση ότι προσπαθούσε να με απομακρύνει για να με προστατεύσει μπορεί να ήταν εσφαλμένη, αλλά ωστόσο υπέροχη. Υπάρχει σίγουρα ελπίδα ακόμη για εμάς.

Περπατάω προς το κρεβάτι, η μουσική παίζει απαλά στο στερεοφωνικό και αφήνω την ανάσα που κρατούσα καθώς κάθομαι στο κρεβάτι δίπλα του.

Είναι ξαπλωμένος μπρούμυτα, τα χέρια του θαμμένα κάτω από το μαξιλάρι και το πρόσωπό του γυρισμένο προς την πλευρά του κρεβατιού που κοιτάει προς εμένα.

Τα γαλάζια σεντόνια έχουν πέσει κάτω από τη μέση του, και τα μάτια μου εντοπίζουν τις σμιλεμένες γραμμές της πλάτης του, τα δάχτυλά μου λαχταρούν να αγγίξουν τη ζεστή θαλπωρή του δέρματός του.

Τα μάτια μου περιφέρονται στην ουλή στο κεφάλι του και παρατηρούν ότι το τρίχωμα έχει αρχίσει να μεγαλώνει. Πολύ σύντομα κανείς δεν θα ξέρει για το τραύμα κάτω από τα μαλλιά του.

Αλλά εγώ θα ξέρω. Και θα θυμάμαι. Και θα φοβάμαι.

Κουνάω το κεφάλι μου και κλείνω τα μάτια μου σφιχτά, χρειάζομαι τον έλεγχο της αχαλίνωτης εξόρμησης των συναισθημάτων μου.

Παρατηρώ το πεταμένο πουκάμισό του στο κρεβάτι δίπλα του και δεν μπορώ να μην το σηκώσω και να θάψω τη μύτη μου μέσα του, να απορροφήσω την μυρωδιά του, χρειάζομαι τη χαρτογραφημένη σύνδεση στο μυαλό μου για να μειώσω την ανησυχία που είναι τώρα μόνιμη.

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now