Chapter 31

3.8K 211 33
                                    

"Είσαι σίγουρος ότι μπορείς να τα καταφέρεις;"

"Ναι." φωνάζει διασκεδαστικά από την κουζίνα.

"Γιατί αν δεν μπορείς, μπορώ να χτυπήσω κάτι στα γρήγορα."

"Η εικόνα που μόλις έφερες στο μυαλό μου με εσένα με ένα μαστίγιο, ψηλοτάκουνα, και να μην φοράς τίποτα άλλο είναι ακριβώς αυτό που θα με εμποδίσει να ετοιμάσω το πρωινό." το γέλιο του φτάνει έξω στη βεράντα που κάθομαι.

"Εντάξει, θα καθίσω απλά εδώ ήσυχα, να απολαύσω τον ήλιο και θα σε αφήσω με αυτές τις εικόνες, ενώ περιμένω το φαγητό μου."

Ακούω την ανέμελη νότα καθώς γελάει πάλι, και φωτίζει την καρδιά μου.

Φαίνεται να έχει θάψει τον προηγούμενο εφιάλτη και το επεισόδιο που ακολούθησε, αλλά κατά βάθος, ξέρω ότι παραμένει ακριβώς κάτω από την επιφάνεια, περιμένοντας πάντα υπομονετικά να του υπενθυμίσει ξανά τις οποιεσδήποτε φρικαλεότητες που ανέχτηκε ως παιδί.

Εφιάλτες. Ντροπή. Η μεγάλη ανάγκη για σωματικότητα με τις γυναίκες. Μνήμες τόσο τρομακτικές που κάνει εμετό με την επανεμφάνισή τους.

Ελπίζω μόνο ότι οι αιτίες που τρεμοπαίζουν στο μυαλό μου από την δουλειά μου στο παρελθόν με άλλα μικρά αγόρια με παρόμοια συμπτώματα μετατραυματικού στρες δεν ισχύουν για τον Άλεξ.

Αναγκάζω τον εαυτό μου να διώξει τη λύπη και να δεχτώ την ευπρόσδεκτη ζεστασιά από το πρωινό φως του ήλιου, να απολαύσω το γεγονός ότι αλλάξαμε το πρωινό από την καταστροφή με την οποία ξεκίνησε.

Μπορώ μόνο να ελπίζω ότι ίσως, με την πάροδο του χρόνου, ο Άλεξ θα με εμπιστευτεί αρκετά ώστε να ανοιχτεί και να νιώσει άνετα να μου μιλήσει.

Και πάλι, ποια είμαι εγώ για να σκεφτώ ότι θα είμαι η ξεχωριστή και θα κάνω την διαφορά σε έναν άντρα ο οποίος απομονώθηκε συναισθηματικά από όλους για τόσο πολύ καιρό;

Τα ηχεία στην βεράντα ζωντανεύουν γύρω μου, και ο Μπάξτερ σηκώνει το κεφάλι του στιγμιαία πριν το κατεβάσει πάλι κάτω.

Απλωμένη στην ξαπλώστρα, παρακολουθώ τους πρωινούς τύπους που κάνουν γυμναστική στην παραλία.

Υποθέτω ότι δεν είναι τόσο νωρίς τώρα, μετά την παράκαμψή μας στην μπανιέρα.

Ορκίζομαι ότι δεν ξέρω τι με έπιασε και με παρακίνησε να αντιδράσω έτσι. Δεν είναι καθόλου του στυλ μου, αλλά σίγουρα ήταν διασκεδαστικό να κάνω τον Άλεξ στόκο στα χέρια μου.

Παλεύοντας να σε κρατήσωحيث تعيش القصص. اكتشف الآن