Chapter 20

3.7K 264 27
                                    

Σηκώνομαι από τον καναπέ, πηγαίνοντας πέρα δώθε στο σαλόνι καθώς προσπαθώ να τα επεξεργαστώ όλα. Όσο περισσότερο σκέφτομαι, τόσο πιο πολύ τσαντίζομαι.

"Πες μου κάτι, Άλεξ;" γυρίζω πάλι πίσω.

Είμαι ένας συνδυασμός τυχαίων συναισθημάτων. Θέλω να φύγω, να τον κάνω να με αφήσει ήσυχη, κι όμως δεν μπορώ να σταματήσω να κοιτάζω την καταστροφή μπροστά μου. Δεν μπορώ να σταματήσω το κομμάτι μου που θέλει να τον βοηθήσει.

"Αυτό είμαι για σένα; Αυτός είναι ο τύπος της σχέσης - και χρησιμοποιώ αυτόν τον όρο πρόχειρα - που ήλπιζες να υπάρχει ανάμεσα σε σένα και σε μένα;" τον ρωτάω, η φωνή μου τρεμάμενη.

"Ράιλι, δεν είναι αυτό που -" κουνάει το κεφάλι του, τρέχοντας και τα δύο χέρια στο πρόσωπό του, η συναισθηματική του πάλη εξελίσσεται μπροστά στα μάτια μου, "Στην αρχή, ναι." λέει, "Αλλά μετά από την περασμένη εβδομάδα - μετά από απόψε - απλά δεν είμαι σίγουρος πια."

"Τι; Τώρα δεν είμαι αρκετά καλή για σένα;"

Τι στο διάολο κάνω; Το ένα λεπτό είμαι θυμωμένη που με θεωρεί μία αμοιβαία συμφωνία και το επόμενο είμαι εκνευρισμένη που δεν το θεωρεί.

Συγκεντρώσου Ράιλι!

"Χριστέ μου, Ράιλι!" μουρμουρίζει ενώ σηκώνεται απότομα, περνώντας ένα χέρι μέσα από τα μαλλιά του και περπατάει προς εμένα.

Απλώνει να με αγγίξει, αλλά το σκέφτεται καλύτερα όταν τραβάω τον ώμο μου πίσω.

"Δεν ξέρω τι θέλω." ο μυς στο σαγόνι του συσπάται, και μπορώ να δω την ένταση στο λαιμό του.

Σφίγγει και ξεσφίγγει τις γροθιές του, κλείνοντας τα μάτια του και αναστενάζει βαθιά πριν τα ανοίξει για να συναντήσει ξανά το βλέμμα μου.

Πιάνω μια φευγαλέα εμφάνιση φόβου και μετά αποφασιστικότητα πριν το συγκρατήσει.

"Αλλά ό,τι κι αν είναι αυτό, ξέρω ότι το θέλω μαζί σου, Ράιλι."

Πρέπει να ελέγξω την ορμή των συναισθημάτων που πλημμυρίζουν μέσα μου από τα λόγια του.

Το θέλει μαζί μου. Τι μαζί μου, όμως;

Είναι τόσο κοντά που θέλω να απλώσω και να τον αγγίξω. Να καλμάρω τον φόβο που βλέπω στα μάτια του.

Αλλά ξέρω ότι αν τον αγγίξω, θα συναινέσω στις γελοίες απαιτήσεις του. Και κατά βάθος ξέρω, όσο κι αν τον θέλω, δεν νομίζω ότι μπορώ να είμαι αυτό που θέλει να είμαι.

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now