Άλεξ
Για πρώτη φορά εδώ και ένα μήνα, η ταραχή στο κεφάλι μου είναι ήσυχη καθώς κοιμάμαι. Οι εφιάλτες είναι ανύπαρκτοι.
Τα γεγονότα της χθεσινής νύχτας τρεμοπαίζουν στο κεφάλι μου καθώς το πρωινό φως με βγάζει από τον ύπνο. Αυτό και η αίσθηση του βάρους της Ράιλι που ακουμπάει πάνω μου.
Βογκάω άθελά μου καθώς χαμηλώνει το σώμα της και κάθεται καβάλα πάνω μου. Η ζεστασιά του μ@υνιού της με κάνει να προσπαθώ να απελευθερωθώ από τα σεντόνια που κόλλησαν πάνω στο σώμα μου. Γάμησέ με, είναι το καλύτερο ξύπνημα.
Οι άκρες των δαχτύλων της χαϊδεύουν στην κοιλιά μου, περιστρέφονται γύρω από τις ρώγες μου και έπειτα κατεβαίνουν στο πίσω μέρος του γοφού μου.
"Καλημέρα." ψιθυρίζει με αυτήν την βραχνάδα της πριν αφήσει ένα απαλό φιλί στα χείλη μου.
Τα δάχτυλά της συνεχίζουν να πειράζουν το δέρμα μου. Να με βασανίζει με το φάρμακο στον εθισμό μου.
Γρυλίζω μία απάντηση και ανοίγω τα μάτια μου για να δω ένα από τα πιο καταπληκτικά αξιοθέατα που έχω δει ποτέ. Στήθος - το στήθος της Ράιλι για να είμαι ακριβής - γεμάτο ζωντάνια με ροζ ρώγες που έχουν σκληρύνει από διέγερση, κυριαρχεί στο οπτικό μου πεδίο.
Παίρνω μία στιγμή για να θαυμάσω την καλύτερη δημιουργία του Θεού πριν σύρω τα μάτια μου πάνω στο υπόλοιπο μαυρισμένο δέρμα της για να συναντήσω τα μάτια της. Αυτά τα μάτια. Αυτά που με κράτησαν αιχμάλωτο και κατέκτησαν, από την πρώτη στιγμή που με κοίταξαν, κομμάτια μου που ποτέ πριν δεν ήξερα ότι υπήρχαν.
"Καλημέρα." λέει πάλι, τα νυσταγμένα μάτια της κρατούν τα δικά μου και ένα αργό χαμόγελο εμφανίζεται στις γωνίες του στόματός της.
Νιώθω ότι η καρδιά μου χτυπάει για πρώτη φορά. Είναι πραγματική και είναι εδώ. Η ανακούφιση με πλημμυρίζει.
Σήμερα μπορεί να είναι ο πρώτος αγώνας της σεζόν, αλλά το να ξυπνάω μαζί της, το να είναι εδώ μαζί μου μετά από όλα τα σκατά των τελευταίων δύο εβδομάδων; Έχω ήδη κερδίσει.
Σηκώνω το φρύδι μου καθώς τα δάχτυλά της χαϊδεύουν πιο κάτω, ο π@ύτσος μου πάλλεται σε απάντηση στο άγγιγμά της.
"Είναι πράγματι καλή." μουρμουρίζω θέλοντας το μυαλό μου να συμβαδίσει με το σώμα μου που έχει ήδη επιταχύνει και είναι έτοιμο να ξεκινήσει, "Κάθε φορά που ξυπνάω με ένα τέτοιο θέαμα, είναι πράγματι μία καλή μέρα."
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...