"Ξέρεις, Ράιλι, αλλάζεις σίγουρα τον τρόπο με τον οποίο βλέπω ορισμένα πράγματα στον κόσμο." σχολιάζει ο Άλεξ καθώς μπαίνουμε στην είσοδό μου.
"Γιατί αυτό;" μουρμουρίζω αφηρημένα, το μυαλό μου προσπαθεί ακόμη να επεξεργαστεί τα γεγονότα της ημέρας - ότι ο Άλεξ είναι εδώ - μαζί μου.
"Δεν θα καθαρίσω ποτέ το καπό του αυτοκινήτου μου ούτε θα ανεβώ ξανά ένα κλιμακοστάσιο χωρίς να σε σκέφτομαι." λέει, εμφανίζοντας το τεράστιο χαμόγελό του, "Θα είσαι για πάντα εκείνη που με έκανε να βλέπω τα συνηθισμένα πράγματα με άλλο μάτι."
Γελάω δυνατά καθώς σκύβει να μου δώσει ένα αγνό φιλί πριν βγει από το αυτοκίνητο.
Τον βλέπω να έρχεται γύρω από το καπό για να ανοίξει την πόρτα μου και ξαφνικά ταράζομαι από το σχόλιό του.
Ένα κομμάτι μου χαμογελάει στη γνώση ότι δεν θα μπορέσει ποτέ να με ξεχάσει, ενώ ένα άλλο κομμάτι λυπάται στην ιδέα ότι αυτό δεν θα διαρκέσει για πάντα. Ακόμα κι αν μπορούσαμε, δεν νομίζω ότι εκείνος θα το δεχόταν ποτέ.
Το πρόβλημα είναι ότι εγώ είμαι αυτή που συνεχώς βυθίζεται, όλο και πιο βαθιά. Εγώ είμαι αυτή που προσπαθώ να παραμείνω στην επιφάνεια. Εγώ είμαι αυτή που χρειάζεται ένα pit stop.
Ο Άλεξ ανοίγει την πόρτα και το σχόλιο στα χείλη του πεθαίνει όταν βλέπει το βλέμμα στο πρόσωπό μου. Προσπάθησα να καλύψω την ξαφνική θλίψη μου, αλλά προφανώς δεν ήμουν πολύ επιτυχημένη.
"Τι είναι;" ρωτάει, μπαίνοντας στην πόρτα του αυτοκινήτου ανάμεσα στο V των ποδιών μου.
"Τίποτα." ανασηκώνω τους ώμους μου, προσπαθώντας να συνέλθω, "Απλά είμαι ανόητη." του λέω καθώς τα χέρια του γλιστρούν στους μηρούς μου και κάτω από τη φούστα μου, όπου βρίσκεται το γυμνό μου φύλο.
Αναστενάζω με το απαλό άγγιγμα των δαχτύλων του πάνω στο δέρμα μου ενώ τον κοιτάζω. Το χαμόγελο στο πρόσωπό του με βγάζει από τη διάθεσή μου και του χαμογελάω πίσω.
"Ξέρεις, πρέπει να κάνουμε κάτι σχετικά με αυτήν τη συνήθεια που έχεις να σκίζεις τα εσώρουχά μου."
"Όχι δεν πρέπει." μουρμουρίζει καθώς σκύβει και γέρνει το στόμα του πάνω στο δικό μου.
"Μην μου αποσπάς την προσοχή." χαχανίζω καθώς τα χέρια του γλιστρούν πιο ψηλά στους μηρούς μου και οι αντίχειρές του χαϊδεύουν την λωρίδα των τριχών μου, το σώμα μου λυγίζει πάνω του ως αντίδραση, "Μιλάω πολύ σοβαρά."
YOU ARE READING
Παλεύοντας να σε κρατήσω
RomanceΗ καρδιά μου επουλώνεται. Η ψυχή του είναι κατεστραμμένη. Η χημεία μας είναι αδιαμφισβήτητη. Η έλξη μας είναι μαγνητική. Και παρόλο που δεν θα με αφήσει να μπω στην καρδιά του, υπάρχει κάτι στον Άλεξ από το οποίο δεν μπορώ να απομακρυνθώ. Αυτή είναι...