Chapter 8

4.5K 241 5
                                    

Τον κοιτάζω προσεκτικά και βλέπω την προσοχή του στραμμένη προς τα κύματα.

Αυτή τη στιγμή μπορώ να δω τις εικόνες που έχουν περιγράψει γι' αυτόν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Σκοτεινός και μελαγχολικός, λίγο σκληρός με τις σκούρες σκιές από τις τρίχες στο σαγόνι του, και μια ένταση στα μάτια του που σε κάνει να αισθάνεσαι ότι είναι απρόσιτος. Απρόβλεπτος.

Οι φαρδείς ώμοι του και το σέξι μάγκικο περπάτημα. Το bad boy που είναι πολύ όμορφος και πολύ απερίσκεπτος μαζί.

Ο επαναστάτης για τον οποίο λιποθυμούν οι γυναίκες και ορκίζονται ότι θα μπορούσαν να τιθασεύσουν - αν είχαν την ευκαιρία.

Και κάθεται εδώ. Μαζί μου. Είναι περίπλοκο.

Καθαρίζω τον λαιμό μου, προσπαθώντας να σπάσω την αμηχανία που έχει επισκεφθεί το πικνίκ μας.

"Λοιπόν, σου αρέσει το μπάσκετ; ρωτάω ανέκφραστη.

Ρίχνει το κεφάλι του πίσω και γελάει δυνατά πριν γυρίσει σε μένα. Όλα τα σημάδια του μελαγχολικού Άλεξ έχουν αντικατασταθεί από τον χαλαρό Άλεξ, με μάτια γεμάτα χιούμορ και ένα τεράστιο χαμόγελο.

"Λίγο βαρύ το κλίμα;"

Γνέφω, σουφρώνοντας τα χείλη μου, ενώ παίρνω άλλο ένα κομμάτι τυρί. Ώρα για αλλαγή θέματος.

"Ξέρω ότι είναι κλισέ ερώτηση, αλλά τι σε έκανε να μπεις στους αγώνες; Εννοώ γιατί εκτοξεύεσαι γύρω από μια πίστα με σχεδόν τριακόσια χιλιόμετρα την ώρα για πλάκα;"

"Οι γονείς μου χρειαζόταν έναν τρόπο να διοχετεύσουν την εφηβική επανάστασή μου." ανασηκώνει τους ώμους του, "Σκέφτηκαν γιατί να μην μου δώσουν όλο τον εξοπλισμό ασφαλείας να προχωρήσω αντί να κάνω αγώνες στο δρόμο και να σκοτώσω τον εαυτό μου ή κάποιον άλλον. Ευτυχώς για μένα, είχαν τον τρόπο να το ολοκληρώσουν."

"Άρα ξεκίνησες σαν έφηβος;"

"Στα δεκαοκτώ." γελάει στη θύμηση.

"Τι είναι τόσο αστείο;"

"Πήρα μια κλήση για ριψοκίνδυνη οδήγηση. Οδηγούσα με υπερβολική ταχύτητα... εκτός ελέγχου πραγματικά... κάνοντας κόντρα με ένα μαλακισμένο κολεγιόπαιδο." με κοιτάει να δει αν έχω κάποια αντίδραση.

Εγώ απλώς τον κοιτάω και σηκώνω τα φρύδια μου, προτρέποντας τον να συνεχίσει.

"Απαλλάχτηκα από το να με μεταφέρουν στο κέντρο κράτησης ανηλίκων εξαιτίας του ονόματος του μπαμπά μου. Πω, ήταν έξαλλος. Την επόμενη μέρα σκέφτηκε να μου δώσει ένα μάθημα. Με άφησε στην πίστα με έναν από τους κασκαντέρ οδηγούς ράλλυ που ήξερε. Σκέφτηκε να βάλει τον άνθρωπο να οδηγήσει γύρω από την πίστα με ιλιγγιώδη ταχύτητα για με φοβίσει."

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now