Chapter 61

3.5K 246 19
                                    

"Είμαι πολύ περήφανη για σένα, φιλαράκο." κοιτάζω τα μάτια του Ζάντερ και πολεμάω τα δάκρυά μου. 

Θέλω να δει το βάθος των συναισθημάτων που έχω γι' αυτόν και γι' αυτό που μόλις έκανε. Που έδωσε στον εισαγγελέα όλα όσα χρειαζόντουσαν για να ασκήσουν δίωξη εναντίον ενός άνδρα που εξαφανίστηκε σαν τον άνεμο.

Το να κάτσεις σε ένα τραπέζι γεμάτο τρομακτικούς ενήλικες και να εξηγήσεις, με μια φωνή που μόλις βρήκες ξανά, πώς ο πατέρας σου δολοφόνησε τη μητέρα σου - πώς της επιτέθηκε από πίσω, την μαχαίρωσε επανειλημμένα και μετά περίμενε να πεθάνει ενώ εσύ κρύφτηκες πίσω από τον καναπέ επειδή υποτίθεται ότι ήσουν στο κρεβάτι, αυτό θα πει θαρραλέο παιδί. 

Τον σφίγγω δυνατά στην αγκαλιά μου, περισσότερο για μένα παρά για εκείνον, και εύχομαι να μπορούσα να του πάρω τις αναμνήσεις. 

"Πώς έγινες τόσο γενναίος;" τον ρωτάω.

Δεν περιμένω απάντηση, αλλά όταν απαντάει με αφήνει άναυδη.

"Οι υπερήρωες με βοήθησαν." λέει με ένα ανασήκωμα των ώμων του. 

Καταπίνω με δυσκολία καθώς ο λαιμός μου καίει τόσο πολύ από την συγκίνηση που δεν μπορώ να μιλήσω. 

Κοιτάζω τα μάτια ενός μικρού αγοριού που αγαπάω με όλη μου την καρδιά και δεν μπορώ παρά να δω τα κομμάτια του μεγάλου άντρα που επίσης κατέχει. 

Η καρδιά μου φτερουγίζει και για τους δύο, και παρόλο που είμαι γεμάτη με μια τόσο απίστευτη αίσθηση περηφάνιας, είμαι γεμάτη θλίψη γιατί ξέρω ότι ο Άλεξ θα ήθελε να μάθει τι έκανε ο Ζάντερ σήμερα. 

Αλλά δεν μπορώ να του το πω. Έχουν περάσει τέσσερις μέρες από τότε που έφυγα από το σπίτι του. Τέσσερις μέρες χωρίς να μιλήσουμε.

Και τέσσερις μέρες απόλυτου χάους για μένα με περισσότερους από έναν τρόπους, την Στέγη, τα συναισθήματά μου, την φρενίτιδα των μέσων ενημέρωσης για ένα πιθανό μωρό, το ότι μου λείπει ο Άλεξ. 

Λέω στον Ζάντερ ότι θα βάλω το αγαπημένο του λούτρινο σκυλάκι στο δωμάτιό του και του λέω να πάει να παίξει κυνηγητό με τα υπόλοιπα αγόρια. Να γίνει παιδί, να παίξει, να γελάσει και να ξεχάσει τις εικόνες που τον στοιχειώνουν - αν αυτό είναι δυνατό. 

Ετοιμάζω την τούρτα που έφτιαξα νωρίτερα ως μια μικρή ανταμοιβή για την ανδρεία του Ζάντερ σήμερα, όταν χτυπάει το τηλέφωνό μου. 

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now