Chapter 63

3.7K 261 48
                                    

Ο Άλεξ κλείνει την δική μου πόρτα του αυτοκινήτου και κάθεται στην μεριά του στο Range Rover πριν ξεκινήσει.

Βγαίνει από τα οδοφράγματα της αστυνομίας και περνάει τα φλας των μαζεμένων μέσων ενημέρωσης καθώς φεύγουμε από την Στέγη.

Έχουν περάσει τρεις πολύ δύσκολες ώρες. Τρεις ώρες ερωτήσεων και επαναλήψεων όσων μπορούσα να θυμηθώ για την ανταλλαγή στην πίσω αυλή. Που είπα στον Ζάντερ να τρέξει στο "Μπάτμαν".

Τα συνεχή βλέμματα από τον Άλεξ που καθόταν στη γωνία όταν αρνήθηκα την ιατρική βοήθεια ή τον έλεγχο στο νοσοκομείο.

Τον αυξανόμενο θυμό του καθώς επανέλαβα τα σχόλια και τις σωματικές επιθέσεις του πατέρα του Ζάντερ.

Υπογραφή δηλώσεων και λήψη φωτογραφιών από τις μελανιές στο σώμα μου ως αποδεικτικό στοιχείο.

Κλήσεις από την Χάντι και τους γονείς μου για να βεβαιωθούν ότι είμαι εντάξει, λέγοντας τους ότι θα τους καλέσω αργότερα για να τους εξηγήσω περισσότερα.

Τρεις ώρες που ένιωθα αβοήθητη να παρηγορήσω τα αγόρια μου, θέλοντας να τους πω ότι είμαι καλά.

Η ψυχολόγος πίστευε ότι ήταν καλύτερο να μην με δουν με το μελανιασμένο μάτι και το πρησμένο μάγουλο, γιατί θα μπορούσε να ξυπνήσει τις δικές τους ιστορίες.

Όσο και αν πονούσε να μην τους δω - να τους δείξω ότι είμαι εντάξει - φίλησα τον Ζάντερ και τον κράτησα όσο μπορούσα, ενώ επανέλαβα ξανά και ξανά τον έπαινό μου που αυτή τη φορά δεν κρύφτηκε πίσω από έναν καναπέ. Αυτή τη φορά βοήθησε να σώσει κάποιον.

Ξέρω ότι δεν είμαι η μαμά του, αλλά το να απαλύνω την ενοχή και να κατευνάσω το αίσθημα της ανικανότητας στην τραυματισμένη του ψυχή ήταν τεράστιο.

Μπαίνουμε στον αυτοκινητόδρομο και εκτός από την μουσική στα ηχεία, το αυτοκίνητο είναι σιωπηλό. Ο Άλεξ δεν λέει λέξη παρά τα χέρια του που πιάνουν το τιμόνι τόσο σφιχτά που οι αρθρώσεις του είναι άσπρες.

Μπορώ να αισθανθώ τον θυμό του, να τον νιώσω να δονείται σε κύματα από μέσα του, και ο μόνος λόγος που μπορώ να σκεφτώ ότι είναι θυμωμένος είναι επειδή έθεσα τον εαυτό μου σε κίνδυνο.

Ακουμπάω το κεφάλι μου πίσω στο κάθισμα και κλείνω τα μάτια μου, αλλά πρέπει να τα ανοίξω αμέσως γιατί το μόνο που βλέπω είναι τα μάτια εκείνου, το μόνο που νιώθω είναι το κρύο ατσάλι να πιέζεται στο μάγουλό μου, το μόνο που ακούω είναι ο Ζάντερ να ψάλλει ξανά και ξανά.

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now