Chapter 2

5.8K 262 16
                                    

Κοσμήματα και φορέματα σχεδιαστών κυριαρχούν ανάμεσα στις διασημότητες, τους κοσμικούς και τους φιλάνθρωπους που γεμίζουν το παλιό θέατρο.

Απόψε είναι το αποκορύφωμα πολλών από τις προσπάθειές μου το περασμένο έτος - μια εκδήλωση για να ανεβάσουμε την πλειονότητα των χρημάτων που απαιτούνται για να προχωρήσουμε στις νέες εγκαταστάσεις.

Και είμαι πολύ έξω από το στοιχείο μου.

Ο Ντέιβ γυρίζει διακριτικά τα μάτια του πάνω μου από την άλλη μεριά της αίθουσας. Ξέρει ότι θα προτιμούσα να επιστρέψω στη Στέγη με τα αγόρια φορώντας τζιν και τα μαλλιά μου μαζεμένα πίσω σε μία αλογοουρά.

Αφήνω ένα ίχνος ενός χαμόγελου να γεμίσει τα χείλη μου καθώς κουνάω το κεφάλι μου, πριν πιω μια γουλιά σαμπάνιας.

Εξακολουθώ να προσπαθώ να συνέλθω από αυτό που επέτρεψα να συμβεί στα παρασκήνια και το τσίμπημα του να ξέρω ότι δεν ήμουν το πρώτο άτομο που έκανε κίνηση ο κύριος Αλαζόνας απόψε.

Είμαι άναυδη τόσο για τις ασυνήθιστες ενέργειές μου, όσο και συγχυσμένη από το πόσο πληγωμένη νιώθω.

Σίγουρα, δεν μπορώ να περιμένω ότι ένας άντρας που ψάχνει ένα γρήγορο παιχνίδι θα έχει οποιαδήποτε πρόθεση παρά να ενισχύσει το ήδη φουσκωμένο εγώ του.

"Εδώ είσαι, Ράιλι." μια φωνή διακόπτει τις σκέψεις μου.

Γυρίζω και βλέπω τον προϊστάμενό μου - έναν μεγαλόσωμο άντρα με ύψος σχεδόν ένα ενενηνταοχτώ με μια καρδιά μεγαλύτερη από όποιον έχω γνωρίσει ποτέ.

"Τέντι." λέω τρυφερά καθώς γέρνω στο χέρι που έχει βάλει στους ώμους μου σε μια γρήγορη αγκαλιά, "Φαίνεται να πηγαίνει καλά, ε;"

"Χάρη σε όλη τη σκληρή προσπάθειά σου. Από ότι ακούω, οι επιταγές έρχονται." τα χείλη του γυρίζουν σε ένα χαμόγελο, "Και πριν ακόμα αρχίσει η δημοπρασία."

"Επειδή είναι ένας επιτυχημένος τρόπος για να συγκεντρώσουμε χρήματα, δε σημαίνει ότι είμαι σύμφωνη με αυτό." παραδέχομαι διστακτικά, προσπαθώντας να μην ακούγομαι σεμνότυφη.

Είναι ένας διάλογος που έχουμε κάνει άπειρες φορές τους τελευταίους μήνες. Παρόλο που είναι για φιλανθρωπικό σκοπό, απλώς δεν καταλαβαίνω γιατί οι γυναίκες είναι πρόθυμες να πουληθούν στον μεγαλύτερο πλειοδότη.

Δεν μπορώ παρά να πιστεύω ότι οι υποψήφιοι θα θέλουν κάτι παραπάνω από ένα απλό ραντεβού σε αντάλλαγμα για την αρχική προσφορά των δεκαπέντε χιλιάδων δολαρίων.

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now