Chapter 50

3.5K 235 27
                                    

Γυρίζω πίσω στο δωμάτιο του ξενοδοχείου για ένα σύντομο διάλειμμα πριν από την επόμενη εκδήλωση.

Λέω στον εαυτό μου ότι απλώς χρειάζομαι ξεκούραση, αλλά ξέρω ότι είμαι απλά δειλή και αποφεύγω τον Άλεξ, όπως έχω κάνει για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας.

Δεν ήταν τίποτα άλλο παρά εγκάρδιος μπροστά σε άλλους, αλλά απόμακρος όταν δεν βλέπει κανείς. Ο πόνος είναι εμφανής στα μάτια του, αλλά το ίδιο κυριαρχεί και στα δικά μου.

Σε μία από τις σπάνιες περιπτώσεις που ήμασταν μόνοι, προσπάθησα να μιλήσω με τον Άλεξ για τα αποχαιρετιστήρια λόγια του. Ήθελα να του πω ότι αλήθεια αγαπάω τα σπασμένα μέσα του - ότι ακόμα θέλω τα κομμάτια του που κρύβει και φοβάται να τα αφήσει - αλλά όταν άνοιξα το στόμα μου για να μιλήσω, απλώς με αγνόησε με ένα παγερό βλέμμα. Η υπομονή του έχει προφανώς εξαντληθεί.

Είναι αυτό που ήθελα, γιατί λοιπόν νιώθω σαν να πεθαίνω μέσα μου; Τι κάνω; Κάνω μεγάλο λάθος;

Πιέζω τα δάχτυλά μου στα μάτια μου και αναστενάζω. Το να τον κάνω να προχωρήσει θα έπρεπε να με κάνει ευτυχισμένη. Θα έπρεπε να με ανακουφίζει που δεν χρειάζεται να ανεχτώ το συνεχόμενο 'άσε με να σου εξηγήσω'.

Τότε γιατί νιώθω τόσο χάλια; Γιατί πρέπει να καταπιώ τον τεράστιο κόμπο στο λαιμό μου κάθε φορά που τον σκέφτομαι ή τον κοιτάζω;

Τα κάνω θάλασσα. Ίσως πρέπει να τον ακούσω. Να του δώσω την ευκαιρία να μου εξηγήσει. Ίσως αν μάθω όλη την ιστορία, να με βοηθήσει να ξεπεράσω αυτόν τον πόνο και να προχωρήσω μόλις ακούσω όλες τις βρώμικες λεπτομέρειες της νύχτας του με την Βίβιαν.

Και νομίζω ότι αυτές οι λεπτομέρειες είναι ακριβώς αυτό που φοβάμαι... αλλά αν δεν υπάρχουν βρώμικες λεπτομέρειες; Αν όλα όσα μου είπε η Χάντι είναι σωστά; Αν κάνω εγώ λάθος; Σκατά. Τα κάνω θάλασσα.

Δεν μπορώ καν να σκεφτώ καθαρά - σκέψεις σκορπισμένες σε ένα εκατομμύριο κατευθύνσεις - αλλά ξέρω ότι τα σκατώνω.

Το κινητό μου χτυπάει με μία ειδοποίηση μηνύματος και με βγάζει από τις σχιζοφρενικές σκέψεις μου. Είναι ένα μήνυμα από τον Ντέιβ για τον Ζάντερ. Τον καλώ αμέσως.

"Τι συμβαίνει;" ρωτάω σε απάντηση στον χαιρετισμό του.

"Είχε μία πολύ δύσκολη νύχτα, Ρι." αφήνει έναν δυνατό αναστεναγμό, "Μίλησε για εκείνη τη νύχτα. Ήταν ο μπαμπάς του, Ρι. Και ορκίζεται ότι είδε τον μπαμπά του στο παράθυρό του χθες το βράδυ. Φρίκαρε. Κυριολεκτικά. Αλλά η Άμπερ ήταν στο δωμάτιο μαζί του και είπε ότι δεν υπήρχε κανείς εκεί."

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now