Chapter 26

3.4K 198 19
                                    

Απομακρύνομαι από αυτόν, προσπαθώντας να καταλάβω το τελευταίο κομμάτι.

"Απλά σηκώθηκαν κι έφυγαν;" προσπαθώ να κρύψω την απόγνωση στη φωνή μου, καθώς ξαφνικά πρέπει να ξέρω τι με περιμένει, "Θέλω να πω, γιατί τελείωσε;"

Με κοιτάζει στιγμιαία πριν απαντήσει.

"Κάποιες βρήκαν άλλους που μπορούσαν να τους δώσουν περισσότερα, μερικές προκάλεσαν υπερβολικό δράμα για τα γούστα μου, και κάποιες ήθελαν το μεγάλο σπίτι με τα παιδιά." απαντά αδιάφορα.

"Και - και υποθέτω ότι εσύ το τελείωσες μαζί τους τότε;"

Κουνάει το κεφάλι του επιφυλακτικά, τα γρανάζια στο κεφάλι του γυρίζουν καθώς προσπαθεί να καταλάβει γιατί θέλω να μάθω.

"Αγάπησες καμία από αυτές;"

"Χριστέ μου, Ράιλι!" φωνάζει, περνώντας το χέρι του μέσα από τα μαλλιά του, "Τι στον πούτσο είναι αυτό, οι πενήντα ερωτήσεις;"

Περπατάει μερικά μέτρα μακριά από μένα, αγανάκτηση αναδύεται από μέσα του, αλλά ρώτησα τόσα πολλά, γιατί να μην μάθω αυτό που πραγματικά θέλω να μάθω.

Κάθομαι κάτω στην άμμο, γνωρίζω ότι ο Μπάξτερ είναι μακριά στην παραλία, και αγκαλιάζω τα γόνατά μου στο στήθος μου, στριφογυρίζοντας το δαχτυλίδι μου στο δάχτυλό μου.

"Όχι, πρέπει να ξέρω πού μπαίνω."

Τα μάτια του Άλεξ πετάγονται στα δικά μου, ένα δυσδιάκριτο βλέμμα στο πρόσωπό του.

"Που έχω ήδη μπει." αναστενάζω περισσότερο στον εαυτό μου παρά σε αυτόν, αλλά ξέρω ότι ακούει γιατί βλέπω τον μυ στο σαγόνι του να χτυπάει στις λέξεις, "Μου είπες ότι σαμποτάρεις οτιδήποτε καλό. Πρέπει να ξέρω αν αγάπησες κάποια από αυτές."

Έρχεται δίπλα μου και περνάει ένα χέρι μέσα από τα μαλλιά του.

Πρέπει να σηκώσω το κεφάλι μου για να συναντήσω τα μάτια του.

"Δεν είμαι ικανός να αγαπήσω, Ράιλι." λέει ανέκφραστος, η φωνή του ένας στοιχειωμένος ψίθυρος, πριν κοιτάξει στη θάλασσα και βάζει τα χέρια του στις τσέπες του, "Έμαθα πριν πολύ καιρό ότι όσο κι αν θέλεις κάποιον, όσο κι αν τους λαχταράς, και τους χρειάζεσαι και τους αγαπάς... δεν έχει σημασία. Στο τέλος θα σε αφήσουν ούτως ή άλλως." παίρνει ένα όστρακο και το πετάει, "Εκτός αυτού, κάποιος μπορεί να σου πει ότι σε αγαπάει, αλλά οι λέξεις μπορεί να ψεύδονται και οι πράξεις μπορεί να υποκρίνονται κάτι που δεν είναι."

Παλεύοντας να σε κρατήσωWhere stories live. Discover now