〽〽〽
"Birime geri döneceksin, Raj! O zaman görüşeceğiz."
"Geç kalacağız."
"Kendine iyi bak bebeğim."
"Sende..."
Kapıyı kapatan Alec, şimdiden içini kaplayan sıkıntıyla pencereye doğru yürüdü. Magnus ve Raj'ın arabaya binerek uzaklaşmasının ardından, odasına döndüğünde alması gerekenleri alarak evden ayrıldı. Bu gece ne olursa olsun, Magnus'un olmadığı bu evde kalmak istemiyordu.
〽〽〽
Arabaya bindikleri andan itibaren sessizliği düşünme fırsatı olarak değerlendiren Magnus, dirayetini korumaya çalışıyordu. Güçlü olmaya çalışırken, Raj'ın sesiyle dikiz aynasından onun yüzüne baktı. Adamın yanına istemsizce oturmak istememişti. Ondan ciddi anlamda rahatsız oluyordu.
"Senin gibi birini böyle görmek çok komikti."
Magnus'un kaşları anlamadığını belirtir şekilde çatılırken, gözleri kısıldı. Ne saçmalıyordu?
"Tanışmadığımızı söylemiştin."
"Hiç bir araya gelmedik. Yine de neler yaptığını biliyorum. Alec'in katili dışarıda ararken, onu evinde kollarının arasına alması... İroni değil de ne?"
"Aynı şey senin gibi biriyle aynı ortamda olmasını da içermiyor mu? Onun yerini almak istediğini hatırlıyorum. Babamın bunu sağlayacağına emin misin? Sadece bir oyuncaksın, Raj. Konuşmaya devam edersen kolayca değiştirilebilecek bir piyondan fazlası değilsin."
Magnus, konuşmasını kestiği anda dondu. Bu kelimeler kendisine ait olamazdı. Raj'ın gözlerinde gördüğü ani korkunun ardından gülmesiyle, bu yanını bastırmaya çalıştığını anladı. Beden dilini okumakta bu kadar iyi olduğunu daha önce fark etmemişti. Alec'i okumanın sadece alışkanlık gereği olduğunu sanıyordu.
"Ben Alec'in altına yatarak onu kendime bağlamıyorum, Magnus. Bu yüzden senin kadar komik olmam mümkün değil."
Raj'ın tepkileri yüzünden ikilemde kalan Magnus, içten içe bastırılmak istemeyen kişiliğinin kendini ön plana çıkarmasına engel olamıyordu.
"Birilerinin altına yatmak istiyorsan bunu ayarlayabilirler. Seninle konuşmak zorunda olduğumu hatırlamıyorum. Tek görevin beni laboratuvara götürmek. Sıradan bir şoförün yapabileceği gibi.."
"Hemen sinirlenme, beni de denek yapmanı istemem. Yine de Alec'i kullanıyor olman, hoşuma gidiyor. Kendini akıllı sanıyor ama senin olayını bir türlü çözemiyor. Onu aptal bir aşığa dönüştürdüğün için, bana çoktan yardım ettin bile..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innocent Poison {MALEC}
FanfictionDünyanın bir haber olduğu büyük bir projenin merkezinde bulunan, masum bir denek. Hiçbir suçları yokken, ceza çekmek zorunda kalan iki ajan. Alec ve Jace başlarına nasıl bir bela geleceğinden habersiz görevlerinini sonunda, tahmin edemeyecekleri bü...