Banyo

939 101 183
                                    


Hikaye hakkında görüşlerinizi alabilir miyim? Yazarken çok keyif alıyorum. Umarım sizde okurken seviyorsunuzdur. 

Keyifli okumalar. 



"Seni bırakmayacağım. Sakinleşir misin? Az önce olanlar içinde üzgünüm. Seninle ilgilenmem gerek ama öncesinde beni bırakman gerekiyor." dediğinde, adamın sırtını yavaşça okşamaya başladı.

Adamın bedeni bir süre sonra sakinliğin etkisi altına girdiğinde, ondan biraz uzaklaşsa da, Alec fazla uzaklaşmasına izin vermeden belini kavradı. Onunla banyoya yavaş adımlarla yürümeye başladığında, hiç istemiyor olsa da banyo işini bir an önce bitirmeliydi.


Adam ile banyoya girdiklerinde, Alec'in resmen eli ayağı birbirine dolanmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adam ile banyoya girdiklerinde, Alec'in resmen eli ayağı birbirine dolanmıştı. Banyoda küvet olduğunu hatırladığında ise daha rahat bir nefes aldı. Bu azda olsa mahremiyet sağlayacak bir şeydi. Öncelikle klozetin kapağını kapatarak adamın oturmasını sağladı. Hemen sonrada kapıyı kilitledi. Böyle bir durumda hiç olmasa da Jace aptalı gelme gibi bir hata yapabilirdi. Eski ortağına zaten işkence edecek kadar sinirliyken, öldürmek içinde bir sebebi olsun istemiyordu. 

Küvete yöneldiğinde, giderini tıkayarak suyun sıcaklığını ayarladı. Su yavaşça küvete dolarken, rafta bulunan şampuandan suya damlatarak iyice köpürmesini sağladı. Bu sırada kulağına ulaşan kıkırtı sesleriyle başını çevirdiğinde, adamın köpükleri izleyerek güldüğünü gördü. 

Arkasına döndüğünde ertelemeyeceği sonla yüzleşmek için adamı da ayağa kaldırdı. Küvetin yanına geldiklerinde, üzerinde bulunan hasta kıyafetini yukarıya doğru çıkardı. Alt kısımlarına bakmadan onu hızla küvete yerleştirdiğinde, dolan su yüzünden, adamın sadece göğsünü görebiliyordu. Adam etrafındaki köpüklerle oynamaya başladığında, Alec suyu duş başlığına geçirdi.

Eli şampuana gidecekken, adamın sağ göğsünün alt kısmında bulunan karartı dikkatini çekmişti. Ona doğru yaklaşarak, o kısma duş başlığını tuttu. Adam dokunuşundan huylanmış gibi gülerken, Alec, "Rahat dur." diyerek sertçe konuştu. Bu adamın hareketsiz kalmasını sağlarken garip yazı tipine, sahip dövmeyi okumaya çalışıyordu.

 "Mag... Magnas..." harfleri seçmek fazlasıyla zorken tek harfi değiştirerek "Magnus." dedi. Adam gözlerini kırpıştırarak güldüğünde, Alec'in dikkatini anında çekmişti. Ona yeniden "Magnus." dediğinde değişmeyen yüz ifadesi fazlasıyla hoşuna gitti. Yine de adamın adı mı Magnus, yoksa Magnus adında birini mi seviyordu? Buna cevap vermesi imkansızdı. 

Innocent Poison {MALEC}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin