İthaflar: DCismylife
〽〽〽
Magnus'un yalancı göz yaşları, yanaklarından süzülürken geriye çekildi. Isabelle, yanağını okşarken gülümsedi.
"Yakında iyi olacaksın, Magnus."
"Umarım."
〽〽〽
Alec, ellerinin arasındaki yırtık kıyafetleri koltuğun üzerine fırlatırken, öfkenin vücut bulmuş hali gibi görünüyordu. İçten içe ise yapmak istediği şey ağlamaktan öteye gitmiyordu. Magnus'un soğuk bakışları ve uzaklaşmasını gerçek anlamda kaldırması mümkün değil gibiydi. Onu bir an olsun yanından ayırmak istemeyen benliği, karşılaştığı davranışlar altında acizce eziliyordu.
Magnus, kendisine bu şekilde davranmasına sebep olacak, ne tür şeyler yaşamış olabilirdi? Başına gelenleri polislerin anlattığı kadarıyla biliyordu. Ama Alec, bundan çok daha fazlasının yaşandığından neredeyse emindi. Yine de, ne yaşamış olursa olsun Magnus'un davranışları rahatsız edici olmaya devam ediyordu.
Geçmişte aralarında bir çok zor an yaşanmış olsa da, Magnus her şekilde Alec'in yanında olmayı kendisi istemişti. Hastanede ilk kez ona bağırdığında, kabusların ardından öfkesini ondan çıkardığında, Alec ne kadar kötü olursa olsun yine de, Magnus'u hemen yanı başında bulmuştu.
Şimdiyse...
Onun gülen yüzünü bir daha göremeyecekmiş gibi hissediyordu ve bu durum onu kahretmeye yetiyordu.
"Sakinleşmen gerekiyor, Alec. Kısa sürede ateşlenecek fitilden farkın yok."
Alec, salona girdiğinden bu yana volta attığının farkında bile olmadan, Jace'in sesiyle durdu. Kafasının içinde bir dizi düşüncenin doğruluğunu, Magnus'dan öğrenemeyeceğini bilirken, öfkesini Sabin denen adama yönlendirmeye karar verdi. Ardından da ortağının üzerine doğru yürüdü.
"Sakinleşmem mümkün değil, Jace. Detayları bilmek istiyorum. Olay yeri inceleme raporları nerede? O adamın, Magnus'a ne yaptığını, tam olarak öğrenmem gerek."
"Yine de bu seni sakinleştirmeyecek, Alec. Bunu sende çok iyi biliyorsun. Başka bir konuya odaklanamaz mısın?"
"Sadece... Sadece dediğim yap, Jace.",
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innocent Poison {MALEC}
FanfictionDünyanın bir haber olduğu büyük bir projenin merkezinde bulunan, masum bir denek. Hiçbir suçları yokken, ceza çekmek zorunda kalan iki ajan. Alec ve Jace başlarına nasıl bir bela geleceğinden habersiz görevlerinini sonunda, tahmin edemeyecekleri bü...