Uslanmaz

474 37 245
                                    


Bu bölümde önceki gibi tutkulu olacak, rahatsız olacaklar için bildiri yapıyorum. Okumak istemeyen bölümün ilk yarısını atlayabilir.

Keyifli okumalar ♥



"Seni çok seviyorum, meleğim."

Bu kez sessiz kalan Magnus olduğunda, kelimeler yerine onu öpmeyi tercih etti. Dudaklarına kondurduğu sevgi dolu öpücüklerin ardından dakikalar sonra tatmin oldular. Yine de bu onlar için son değildi. Alec, tıpkı Magnus'un istediği gibi ona tekrar ve tekrar sahip olmaya devam edecekti. 


Uzun zamandır hissetmeyi unuttuğu huzurla gözlerini aralayan Magnus, bedenini sarmalayan kolların sahibine baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzun zamandır hissetmeyi unuttuğu huzurla gözlerini aralayan Magnus, bedenini sarmalayan kolların sahibine baktı. Alec, çoğu zaman kendisinin ona yaptığı şekilde başını boynuna gömmüş, derin nefeslerini tenine soluyordu. Sıkıca saran kollarının kaynağının ise kaybetme korkusu olduğunu düşünen Magnus, hafifçe yan dönerek başını Alec'in göğsüne yerleştirdi. Çektiği her nefes, aşık olduğu kokuya eşlik ederken mutlulukla gülümsüyordu. 

Düşünceler, planlar, babası, Tempest... 

Hepsini bir kenara bıraktığında geriye kalan tek şey Alec'e duyduğu sevgi oluyordu. Hisselerini kabullendikten sonra her şeyin bu kadar kolay olacağını bilse, bunu çok daha önceden yapardı. Ama inadı ve hatırladığı kadarıyla geçmişi hem kendini, hem de Alec'i üzmesine sebep olmuştu. Üstelik geçmişi hala onun için büyük bir sorundu. Zaten sırf bu sebeple, gitme fikrini tamamen hayatından çıkarması mümkün görünmüyordu.

Yine de, geçmişi bırakıp şimdiye odaklandığında, kendisini ve Alec'i mutlu etme fikri ağır geldiğinden gülümseyebiliyordu. Onu çok seviyordu. Bu hissi daha fazla hissetmek istediğine karar verdiğinde, dudaklarını yavaşça başını yasladığı göğse sürttü. Bir kaç öpücük sonrasında Alec hareket etmeye başlamıştı. Yine de bunun onu uyandırmak için yeterli olmayacağını biliyordu. 

Dün gece Alec, ondan istediği şekilde davranırken, bedeninin her bir karesini özenle tüketmişti. Kaç kez seviştiklerini hatırlamıyordu. Sadece uyumadan önceki son sevişmeleri aklında yer etmişti. Sabaha karşı yorgunlukla kendilerini banyoya zor attıklarında, planları hızlı bir duş ve  ardından da deliksiz bir uykuydu. Ama aralarındaki var olan çekim bunun yaşanmasına izin vermemişti. Alec'in okşayışlarına uzun süre kayıtsız kalamayan Magnus yeniden ona büyük bir zevkle teslim olmuştu. 

Innocent Poison {MALEC}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin