İthaf: rainbowandcandies
Yazarken hikayelerimin planlamadığım halde de, gizemli olduklarını fark ettim. Yine de siz beni böyle kabul edin. Kurguyu nasıl bulduğunuzu paylaşırsanız sevinirim.
Keyifli Okumalar.
_Önceki Bölümden Kesit_
Jace, "Sikerim böyle işi." diyerek kıyafetleri çıkarmaya kalktığında, Alec onu durdurdu.
"Tamam, sakinleştim. Hadi bir an önce kötü adamların yanına gidelim. Onları döverken rahatlarsın. Ayrıca yanımdan da ayrılma seni taciz etmelerini istemem, bebeğim." dediğinde, Jace, tekrar bağırdı.
"Senden nefret ediyorum."
"Ama ben sana bayılıyorum."
Jace'in rahatsız olan tavırlarından mutlu bir şekilde, gülümseyen Alec, görev başlarken ciddileşme vaktinin geldiğini biliyordu. Yine de son bir piçlik yapmak adına Jace, yanından geçerken sertçe kalçasına vurdu.
"Alec seni..."
"Sadece alıştırma yapıyorum, güzelim."
Alec'in göz kırpması, Jace'i daha da deli ederken, öfkeyle ortağının yakasına yapıştı. Yüzüne yumruk indirmekle indirmemek arasında gidip gelirken, Luke'un varlığı hissederek geriye çekildi.
"Artık sululuğu bırakın. Biliyorsunuz ki tek bir hatanız, ikinizin de sonu olacak. Bu yüzden elinizden kimseyi kaçırmamak zorundasınız. Anlaşıldı mı?"
Jace ve Alec aynı anda, "Anlaşıldı, efendim." dediğinde, Alec silahlarını kontrol ederken, ortağına baktı. Aralarında en savunmasız kişi şu an için oydu. Çünkü üzerindekiler hiç bir şekilde kendini korumazdı. Yanına silah bile alamayacaktı. Simon, "Hazırız." dediğinde hep birlikte daha önce ayarlanmış olan arabaya bindiler.
O saniyeden itibaren tamamen görev ciddiyetinde olduklarından, konuşma yapmadılar. Sonuç olarak plan basitti. Alec, Josh Maler ismindeki mafya olarak sıradan bir silah ticareti yapacaktı. Jace'in göreviyse, Nathan gizli kimliğinde dikkatleri dağıtmaktı.
Mekanın önüne geldiklerinde, Alec korumaların önden gitmesini istediğinde, Jace'in arabadan inmesini bekledi. Elini, ortağının beline yerleştirdikten sonra yürümeye başladılar. Restorandan içeri girerlerken onlar için çoktan hazırlanmış olan masaya oturduklarında Jace, Alec'in çektiği sandalyeye oturdu. Kısa süre sonra da yakalamaları gereken adam mekana giriş yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innocent Poison {MALEC}
FanfictionDünyanın bir haber olduğu büyük bir projenin merkezinde bulunan, masum bir denek. Hiçbir suçları yokken, ceza çekmek zorunda kalan iki ajan. Alec ve Jace başlarına nasıl bir bela geleceğinden habersiz görevlerinini sonunda, tahmin edemeyecekleri bü...