Uzun bir aradan sonra yeni bölümü anca yazabildim. Hikayelerime yeniden bölümler yazmaya başlayabileceğimi umuyorum. Keyifli okumalar.
〽〽〽
"Senden nefret ediyorum."
"Bense seni seviyorum. Ayrıca birlikte çalışmayı özlediğini sanıyordum. Bu kadar konuşma yeter."
"Bence de... Ayrıca çalışacağımız yer burası değil. Operasyon bire gitmemiz gerekiyor."
Clary'nin cümlesiyle kaşları çatılan Alec, herkesin odayı terk etmesinin ardından onları izledi. Luke'a emri veren her kimse, anlaşılan tahmin ettiğinden bile yüksek nüfusa sahip biriydi.
〽〽〽
Uzun zamandır uğramadığı operasyon odasında yerini alan Alec, kız kardeşinin büyük ekranın önüne geçmesiyle, Jace'in yanına oturdu. Genelde operasyonların bilgilendirme işini Jace yapıyordu. Alec ise görevlerinin planlanma kısmından sorumluydu. Ama anlaşılan o ki, buradan uzak kaldığı günlerde kız kardeşinin rütbesinde büyük bir değişim meydana gelmişti.
Ayrıca, Underhill ile ortak olmaya başladığını sanıyordu? Ya da Jace ile mi ortaktı? Açıkça söylemek gerekirse kafası tamamen Magnus ile dolu olduğundan, Isabelle'in durumunu takip dahi edemiyordu. Zaten etmesi de pek mümkün olmamıştı. Sonuçta yerleri tamamen Luke'un iki dudağının arasından çıkanlarla belirlenirken, Alec etkisiz eleman konumundaydı. Bir kez karşı çıktıktan sonra başına gelenleri hatırlıyordu.
"Alec, bizimle misin?"
Isabelle'in sesiyle kafasını aşağı yukarı sallayan Alec, kaşlarını çattı. Düşüncelere dalmış olsa da dikkati hala kız kardeşiydi.
"Evet. Bir şey mi oldu?"
"Hala aklın Magnus'ta mı? Dalgın görünüyorsun da, işe dönmek için fazla hevesliydin. Senin tamamen iş odaklı beynine ihtiyacımız var, Alec."
"Tamam. Anlıyorum. Ayrıca Magnus'u değil seni düşünüyordum. Son konumun tam olarak nedir? Underhill ile ortak değil miydin sen? Onu neden Raj ile başka bir göreve attılar ki..."
Isabelle gözlerini devirirken, kollarını göğsünde birleştirdi. Abisinin kişisel hayatında iyiye giden değişiminden hoşlanıyor olsa da, işkolik halini özlediğini fark etti.
"Sen yokken Jace ile çalışıyordum, Alec. Ama bu durum çokta uzun sürmedi. Artık Simon ile ortağız diyebilirim. Gerçi şu an ikili çalışmıyoruz. Tam bir ekibiz ve beyni de gördüğün gibi benim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innocent Poison {MALEC}
FanfictionDünyanın bir haber olduğu büyük bir projenin merkezinde bulunan, masum bir denek. Hiçbir suçları yokken, ceza çekmek zorunda kalan iki ajan. Alec ve Jace başlarına nasıl bir bela geleceğinden habersiz görevlerinini sonunda, tahmin edemeyecekleri bü...