Melek

404 36 144
                                    


Eklediğim şarkıyı dinlemenizi öneriyorum. Şarkı sayesinde, bölüm adımı bulmuş oldum. 

Keyifli okumalar ♥ 

Yorumlarınızı bekliyorum.



"Sadece tek bir resim, Magnus. Hatırladığın Tempest'ın, o olup olmadığını bana söylemen gerekiyor."

Magnus, başını aşağı yukarı sallarken, Alec'in elindeki resmi aldı. İkisi de dikkatli bir şekilde, sarı saçlı kadının resmini incelediler. Kısa süre içinde de, Magnus cevap vermeye hazırdı.

"Onu tanımıyorum. Rüyamda gördüğüm kişi, bu kadın değil."




Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Alec, Magnus'un yüzünü incelerken, yalan söyleyip söylemediğini anlamaya çalışıyordu. Odaya girerken, kadının Tempest olduğundan o kadar emindi ki... Şimdi ise Magnus'un donuk ifadesinde yalana yer yok gibi görünüyordu.

"Bundan emin misin? Tempest Bane, Magnus Bane'in karısı olarak tüm belgelerde karşımıza bu resimle çıkıyor. Gerçi senin Magnus Bane ile de herhangi bir alakan yok. Ama yine de görmeni istedim."

"Gördüğüm kişiden eminim. Tempest, sarışın bir kadın ama bu resimle hiç bir alakası yok. Özellikle gözleri, çok farklı..."

Alec, oto kontrolünü ne kadar süre, elinde tutacağını bilemiyor olsa da, şimdilik görevini duygularının önüne koymayı başarmış gibi görünüyordu. Magnus ise hala gördüğü resmi, incelemekle meşguldü. Kadın, Tempest'a hiç benzemiyor değildi. Ama Magnus, içten içe gördüğü kişinin o olmadığını biliyordu. 

Asmodeus ile ilgili dosyadan, bayılmadan önce bir kaç kelime okumayı başarabilmişti. Yanılıyor olması mümkün değilken, resimdeki kişilerin kim olduğunu anlamıyordu. Kendi içinde cevapları aramaya çalışmak ise, onu büyük bir çıkmasa sürüklemekten öteye geçmiyordu. 

Magnus'un, dalgınlığını fark eden Alec, diğer dosyayı alarak ona yaklaştı. 

"Tamam. O, kadın Tempest olmayabilir. Peki bu adam kim, Magnus?"

Innocent Poison {MALEC}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin