Zevk

676 50 285
                                    

Bayram sonrası bölümü olarak yine kendimi aşmış olabilirim. Yani bölüm adı gibi bir fazlasıyla zevk içerikli oldu. Bakalım siz ne düşüneceksiniz. 

Keyifli okumalar.

Midesinin bulunacağını düşünmüştü. Ondan hemen uzaklaşacağını bile tahmin ediyordu. Ama bir erkeği öpüyor olmak nasıl bu kadar güzel gelebilirdi? Böyle bir an yaşayacağını hayatının hiç bir noktasında aklına bile getirmemişti. Ama şimdi tadına baktığı yumuşak dudakları daha fazla hissetmek istiyordu. Dili, kontrolsüz bir şekilde devreye girdiğinde, Alec'in dudaklarının hafifçe aralanmasını sağladı. 

Dudaklarının arasına aldığı eti emerken, tadında kayboluyordu. Bir süre sonra kalçalarında hissettiği dokunuşla irkilen Magnus, kendini geri çekmek istese de bunu yapamadı. Alec'in de öpücüğüne karşılık vermesiyle tadı daha da keskin bir hale gelirken, kendini tamamen onun büyüsüne kapılmış halde buldu. 

Magnus, kendini tamamen kaybettiği konusunda eminken, Alec'in eşlik etmeye başladığı öpücük daha da ateşli bir hale geldi. Dudaklarının arasına sızmak için bekleyen dili hisseden Magnus, sessizce Alec'e izin verdi. Aralanan dudaklarından sızan dili emerken, nasıl durması gerektiğini bile bilmiyordu. İşin gerçeğiyse durmak istemiyor oluşuydu. Alec'in tadı, nasıl anlatması gerektiğini bilmese bile onu tamamen ele geçirerek, beyninin devre dışı kalmasına sebep olmuştu. 

Kalçalarında gezinen eller yüzünden, kendini Alec'e kontrolsüzce bastıran Magnus hissettiği zevkle inledi. Bunun kendisinde yarattığı şokla anide geriye çekilirken, hızlı inip kalkan göğsüyle nasıl nefes alındığını hatırlamaya çalışıyordu. Yarı kapalı gözleri bir süre sonra normale döndüğünde, Alec'in sevgi dolu gülümsemesiyle karşılaştı. 

Dudakları sert öpüşme yüzünden kızarmıştı. Islaklığı nedeniyle parlayan dudaklara odaklanan Magnus, kendini iç çekerken buldu. Hemen sonrada Alec'in yüzüne tekrar eğildi. Alt dudağını sertçe ağzına çekerken, tıpkı bir şeker gibi emiyordu. Kalçalarının daha sertçe okşanmasının ardından, Magnus, bir elin yavaşça tişörtünün altına sızdığını hissetti.

Ateş gibi teninde, Alec'in yumuşak dokunuşlarını hissediyor ve bundan hiç bir şekilde rahatsız olmuyordu. Dahası, gerçek anlamda tahrik olduğunu hissederken, Alec'in saçlarını sertçe kavrayarak başını geriye doğru yatırdı.

"Magnus..."

"Konuşma..."

Ortaya çıkan boynuna büyük bir açlıkla gömülen Magnus, dudaklarını beyaz tenin üzerinde yavaşça gezdirdi. Dili devreye girdiğinde, boydan boya yaladığı tenin daha fazla tadını çıkarmak istercesine emerken, dişlerini sertçe etine batırdı. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Innocent Poison {MALEC}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin