_Önceki Bölümden Kesit_
"Binayı yıkan ben değilim. Hemen buraya gel. Burada yaralı biri var."
Jace yanlarına geldiğinde, Alec el yordamıyla bulduğu adamın yüzünü sonunda gördü. Mafya liderinin adamlarından hiç birine benzemiyordu. Yinede bunu söylemek içinde erken olabilirdi. Çünkü adamın yüzü, bedeni kesik ve sıyrıklar içindeydi. Alec ise tam o anda başka bir şeye odaklandı. Bu hale gelen bir adam, onunla nasıl iletişim kurabilmişti?
Alec, kulağına dolan çınlama sesleriyle, hafifçe kıpırdandı. Aralanan gözleri karşılaştığı parlak ışıkla, tekrar kapanırken acıyla inledi. Rahatsız edici çınlama sesi sürerken, hayal meyal Jace'in sesini duyduğunda onun adını mırıldanmaya başladı. Hemen ardından da koluna dokunan elle, gözlerini yeniden açtığında nerede olduğunu sorguladı.
Gerçekten neredeydi?
"Sonunda kendine gelebildin. Bizi çok korkuttun."
Alec, kafasını toparlamakta fazlasıyla zorlanırken, son anlarını hatırlamaya çalışıyordu. Mafya liderini kovalayışı, Simon'ın vurulduğu an, terk edilmiş bina... Kendine doğru gelmeyen bir kaç detayın ardından, yaralı adamı anımsadı. Baygın halde onu bulduğunu hatırlıyordu. Ama kendinde değilken onunla nasıl konuşmuştu?
"Görev."
Alec, boğazındaki kuruluk yüzünden tek kelimeyi söylemekte bile fazlasıyla zorlanmıştı. Jace ise onu duymadan çoktan odadan çıkmıştı. Alec, hala düşüncelerini netleştirmeye çalışırken, bedenini kontrol etme gereği duydu. Kontrol ettiğinde yok olan yarasını düşünürken şu an, bedeninde fazla sayıda sıyrık olduğunu hissediyordu.
Aklını mı kaçırıyordu?
Dakikalar içinde Jace, doktorla döndüğünde bu kez, "Su." diye mırıldandı. Jace, doktorun uyarısıyla Alec'e yudum yudum su içmesini sağlarken, doktorun söylediklerini dinliyordu.
"Başınıza aldığınız darbe yüzünden kulak çınlaması ve baş dönmesi yaşayabilirsiniz. Onun dışında bedeninizde büyüklü, küçüklü yaralara sahipsiniz. Ama korkulacak bir durum yok Verdiğimiz ilaçlarla kısa sürede toparlanırsınız. Sadece kafa travması yaşadığınız için yirmi dört saat müşahede altında tutulmanız gerekli."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innocent Poison {MALEC}
FanfictionDünyanın bir haber olduğu büyük bir projenin merkezinde bulunan, masum bir denek. Hiçbir suçları yokken, ceza çekmek zorunda kalan iki ajan. Alec ve Jace başlarına nasıl bir bela geleceğinden habersiz görevlerinini sonunda, tahmin edemeyecekleri bü...