Kurban

871 63 456
                                    

Dreamsonlydream   

şuraya şeytani gülücük bırakıyorum sana özel :D keşke emoji olsa 


Magnus yazıları okuduktan sonra, animasyon şeklindeki bir kaç videoyu inceledi. Underhill'in acı kısmının ne olduğunu kavradığında yutkundu. Açıklamalarda da acıyla ilgili bir sürü cümle vardı. Ama bunun yanında zevkli olduğu da yazıyordu. Üstelik Magnus, Alec'in ona öğrettiği zevkten gerçekten hoşlanmıştı. Bir süre sonra bilgisayarı kapatan Magnus, bunu yapabilirim diye düşündü. 


Alec, yaklaşık bir saattir, Isabelle'e kadın satıcısı hakkında bilgi vermekle meşguldü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alec, yaklaşık bir saattir, Isabelle'e kadın satıcısı hakkında bilgi vermekle meşguldü. Kaçan adamın neredeyse tüm bilgilerine sahip olmasının nedenleri aklına geldiğinde ise, aradan geçen onca zamana rağmen hala öfkeleniyordu. 

Gecen yıl, adam hakkındaki araştırmaları Jace ile yaptıktan sonra, onun adamlarından biri olma görevi Alec'e bırakılmıştı. Bu işi hiç istememiş olsa da, Luke'un emri kesindi. Yapmak zorundaydı.  

Alec, gizli görevi boyunca maruz kaldığı her durumu içinde biriktirmek zorunda kalmıştı. Adama zarar vermesine izin verilmediği her gün, boş bulduğu an duvarlara yumruk atıyordu. Gördüklerinden sonra ,başka türlü bu göreve devam etmesi mümkün değildi. Çete hakkındaki her şeye sahip olmaları, yaklaşık olarak bir aylarını almıştı. O bir ay içinde de, çetenin yeni kızlara ulaşmasına engel olsalar da, var olanlara Alec ne kadar istese de yardımcı olamamıştı. Ta ki görevin son gününe kadar...

Alec, zarar gören tüm kadınların intikamını almak istercesine, adamı eline geçirdiğinde, kelepçeleri bileklerine takmak yerine ona acı vermeyi tercih etmişti. Adamın dakikalar boyunca bir çok kemiğini kırarken, yaşamak için yalvardığı her saniyeyi görmezden geldi. Neredeyse ölmek üzere olan adamı onu elinden alan kişiyse Jace olmuştu. Kurtarmayı aslında istemiyor olsa da, Luke'un yapacakları yüzünden, zorunlu olduğu davranışı sergilemişti. Gerçi yine de sonuç değişmemişti. Luke ona her türlü hastaneye kaldıran adam için ceza vermişti.  

Elindeki telefona göz atan Alec, ekrandaki isimleri görmesi için Isabelle'e uzattı. Onun işine yarayacağını düşündüğü isimler bir bir listelenmişti.  

"Adam şehirden, daha doğrusu ülkeden çıkmak için, bu üç isimden birine ulaşmaya çalışacaktır. Başka bir şansı olduğunu sanmıyorum. Onun için çalışırken pek seveni olduğunu da görmedim."

"Bu işimize yarar. Peki, onların yerleri belli mi?"

"Bildiğim yerleri çoktan terk etmişlerdir, Izzy. Ama siz gelmeden iki muhbirle görüştüm. Benim adıma araştırma yapacaklar. İstediğimi bulmaları fazla uzun sürmez. Onların numaralarını da sana vereceğim. Zaten birisi daha önceki görevlerde Underhill ile konuşmuştu. Onu tanıyor."

Innocent Poison {MALEC}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin