Hikayelerime yeni bölümler gecikmeli olarak gelecek. Sağlığımla ilgili bir takım sıkıtılar baş gösterdi ne yazık ki :(
Keyifli okumalar ♥
〽〽〽
"Uykuya dönmeliyim. Kısa bir süreliğine izin almıştım."
"Tamam bebeğim. Kendine dikkat et. Bu tedavi işini kabul etsen de benim içim hala rahat değil. Kendini kötü hissetmeye devam edersen, süreci durdurabilirsin."
"Biliyorum. İyi olacağım."
"İyi olmanı sağlayacağım."
"Seni seviyorum, sevgilim."
"Seni seviyorum, güzelim."
〽〽〽
Konuşmanın sonlanmasıyla, yanağına süzülen birkaç damla yaşı elinin tersiyle silen Magnus derin bir soluk verdi. Alec ile konuşmak gerçekten de iyi hissetmesini sağlamıştı. Hatta bir anlığına bu cehennemde olduğunu bile unutmuş sayılırdı. Yine de saniyeler içinde yanına gelen kadın, hızlı bir şekilde gerçekliğe dönmesini sağladı. Yarın olana dek bu yerden kurtulma şansı olmayacaktı.
"Konuşmanız bittiğine göre telefonu almam gerekiyor."
"Alabilirsin."
Telefonu Heidi'e verdikten sonra yatağa yaklaşan Magnus'un, şu an istediği tek şey vardı. Uyumak. Kendini fazlasıyla yorgun hissetmesi bir yana, yarının çabucak gelmesini diliyordu. Üzerindeki kıyafetleri değiştirme gereği bile duymadan yatağa uzanırken, kafasını yastığa yerleştirdiği anda duyduğu ses tüm planını bozdu. Artık yalnız kalmak istiyordu.
"Magnus."
"Yine ne oldu?"
"Raphael'in getirdiği ilaçları içmek ister misin? Ağrın olabileceğini söyledi."
Raphael'in ismi bile şu an için Magnus'un midesini bulandırmaya yeterken, ilaçların varlığını bile unutmuştu. Her ne kadar başta içmek gibi bir niyeti olmasa da, ağrımaya devam eden bedeniyle çaresizlikle kadına doğru yürüdü.
Şu an bedeninde gezinen ağrının makine ile ilgisi bile olmayabilirdi. Resmen gördüğü psikolojik işkenceye bedenen de tepki vermeye başlıyordu. Kadının getirdiği ağrı kesici hapı alarak, su ile birlikte içti. Sonrasında da başına gelecek olasılıkları düşünerek ciddi bir şekilde, Heidi'e döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innocent Poison {MALEC}
FanfictionDünyanın bir haber olduğu büyük bir projenin merkezinde bulunan, masum bir denek. Hiçbir suçları yokken, ceza çekmek zorunda kalan iki ajan. Alec ve Jace başlarına nasıl bir bela geleceğinden habersiz görevlerinini sonunda, tahmin edemeyecekleri bü...