Koca Bebek

917 67 307
                                    



İthaf: ecemmalec Resimler için çok teşekkür ederim tatlım ♥


Bu kez kendini kenara çekecek hali bile kalmamıştı. Sadece bedeninin bir bölümünü kısmen yatağa doğru bıraktı. Ağırlığının hala büyük bir bölümünü Magnus'u taşıyordu. Ufak bir hareketle kenara çekilen Magnus, bu kez sırtını dönmek yerine Alec'e sokuldu. Başını boynuna gömerken yorgun bedeni uykuya doğru çekiliyordu. Alec'de ondan farksız bir halde gözlerini kapatırken, Magnus'a sıkıca sarıldı. 

〽 〽〽

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Alec, artık alışmaya başladığı huzurlu uykusundan uyanırken, göğsündeki ağırlığı hissederek gülümsedi. Bu durumsa ona hala tuhaf geliyordu. Onun gibi sinir hastası bir adamın güne gülümsemeyle başlaması, pek sık yaşanacak bir durum değildi. Özellikle her sabah küfürler ederek uyanırken... Magnus ise bu durumu tamamen tersine çevirmişti.

Bedeni dünün yorgunluğunu ufak ağrılarla hatırlatırken, Alec, kollarını yukarıya kaldırarak gerindi. Magnus ise tüm hareketine rağmen, konumunu bile değiştirmeden uyumaya devam ediyordu. Kendi ufak ağrıları bir yana Alec, onun durumunun daha kötü olduğunu bildiği için bir süre daha uyumasına izin verdi.

Her nefeste ciğerlerine dolan kendine has kokusuyla dakikalar geçiren Alec, artık onu uyandırması gerektiğini düşündü. Saçlarını yavaşça okşamaya başladığında, adını fısıltı şeklinde söyledi.

"Magnus."

Ondan herhangi bir tepki bekleyerek hareketine devam eden Alec, karşılaştığı manzara ile tekrar gülümsedi. Magnus, burnunu Alec'in çıplak göğsüne sürterek derin uykusuna devam ediyordu. Alec, ellerinden birini sırtına koyduğunda, saçlarıyla beraber tenini de okşamaya başladı. Uyanmasını bir şekilde sağlamalıydı.

Magnus ise bir süre sonra garip mırıldanarak çıkararak, hafifçe doğruldu. Alec, kalkacağını düşünse de, kendini yatağın boş kısmına atarak uyumaya devam etti. Alec, maruz kaldığı görüntüye ne tepki vereceğini bilemeden öylece izlemeye başladı. Magnus, yüz üstü bir halde yatarken, ona harika bir görüntü verdiğinden habersizdi.

Biçimli poposundan başlayarak yukarıya doğru çıkan bakışları, boynuna ulaştığında orada takılı kaldı. Tüm gece diş geçirdiği ve emmekten zevk aldığı teninde irili ufaklı morluklar oluşmuştu. Alec, o anları düşünürken, aklına sırtındaki sızlamalar geldi. Magnus zevk aldığı her seferde sırtına sayısız tırnak darbesi geçirmiş, tıpkı bir kedi gibi pençeleriyle bedenine kendine has izler bırakmıştı. 

Innocent Poison {MALEC}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin