14 Şubata özel bir bölüm olsun dedim. Gerçi sevgililer günü olayından hoşlanan biri değilim. Yine de kabusların öncesinde bence güzel bir denk geliş oldu.
Keyifli okumalar.
Dreamsonlydream Bu arada senide unutmadım. Mutluluklar canım ♥
〽〽〽
"Seni öpmesine izin verme."
"Merak etme kıskanç bebeğim. Dudaklarım tamamen sana ait." diyen Alec, Magnus'u tekrar öptüğünde ondan onay alarak çalışma odasına doğru yürüdü.
Magnus'un ise Alec'in arkasından bakarken içi hiç rahat değildi. Yine de, onun söylediğini yaparak koltuğa oturduktan sonra başını televizyona çevirdi.
〽〽〽
Alec, çalışma odasına girdiğinde, Lydia'ı kitaplığın önünde, raflara bakınırken buldu. Buraya ne için geldiği belliyken oyalanması ona garip geliyordu.
"Çalışmaya başlamamışsın."
Lydia, arkasına döndüğünde sakince gülümsedi.
"Odada bilgisayarın yoktu, Alec. Bende gelmeni bekledim. Bu arada kütüphanen gerçekten ilginçmiş."
"Öyledir, bir çok kitap aileme aitti. Ben bilgisayarımı bulayım."
Alec, dün olanları düşünürken bilgisayarın nerede olduğunu anımsadı. En son Underhill ile Magnus, bilgisayarında bir şeylere bakıyorlardı. Tuhaftır ki, kahvaltı hazırlarken bilgisayarı mutfakta gördüğünü anımsamıyordu. Ama orada olduğundan neredeyse emindi.
"Birazdan gelirim." diyen Alec, mutfağa geçmek için odadan çıktı. Göz ucuyla oturma odasında olan Magnus'un ne yaptığına bakarken, aklına gelen şeyle bilgisayarın ekranını kontrol etmesi gerektiğini hatırladı.
Yemek masasının köşesinde bulunan bilgisayarın ekranını açan Alec, karşılaştığı sayfadaki videolar ile açıklamaları görünce, gülmeden edememişti. Koca bebeğinin dünkü açlığının ve bilmişliğin kaynağı olan sayfayı kapattığında, çalışma odasına geri döndü.
Vakit kaybetmeden masasına geçen Alec, klasör içindeki dosyaları karıştırdı. Yıkılan bina ile ilgili araştırmaları hala aynı yerde duruyordu. Bir kaç saniye içinde de, kardeşiyle videoyu onun bilgisayarında izlediklerini hatırladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innocent Poison {MALEC}
FanfictionDünyanın bir haber olduğu büyük bir projenin merkezinde bulunan, masum bir denek. Hiçbir suçları yokken, ceza çekmek zorunda kalan iki ajan. Alec ve Jace başlarına nasıl bir bela geleceğinden habersiz görevlerinini sonunda, tahmin edemeyecekleri bü...