Sevmekten Vazgeçme

706 55 333
                                    

İthaflar

QueenMrsDarling
 


egurerk

ecemmalec

malecqx

Karışık bir bölüm oldu. Feels geçirebilir, delirebilir, beni öldürmek isteyebilirsiniz.

Sonuç olarak keyifli okumalar ♥

"Sevgi? Alec'i, seviyorsun öyle mi? Sen sevginin ne demek olduğunu bile bilmiyorsun, Magnus. Ayrıca Alec, bizi sevip de zarar gören tek insanda değil. Bizi seven insanların kaderi tam olarak bu. Acı çekerek ölmek..."

"Hayır... Bu doğru değil."

Yansıma kahkaha atmaya devam ederken, Alec'e zarar vermeye kaldığı yerden devam ediyordu. Magnus panik içinde aynaya yumruklar atarken, ağlamaya başladı. Alec'i kurtarmalıydı. Ama ne kadar denerse denesin aynada çatlak bile oluşturmayı beceremiyordu.

Alec, haftalardır uzak kaldığı mesleğine hızlı bir dönüş yaparken, işini özlediğini yeni yeni fark ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alec, haftalardır uzak kaldığı mesleğine hızlı bir dönüş yaparken, işini özlediğini yeni yeni fark ediyordu. Odasına girdiğinde günlerdir bir dakika bile uğramadığı odaya bakıp gülümsedi. Kütüphane rafına kaldırılmış dizüstü bilgisayarını masasına yerleştirdikten sonrada, yanına patronun getirdiği dosyaları gelişi güzel bir şekilde sıraladı.

Sandalyesine oturduğunda, açılan bilgisayar ekranına gerekli kodları girerken bir kaç dakika beklemesi gerekmişti. Magnus'un görev adı altında başına atılmasıyla, birimin sistemine eriştiği tüm kodlar devre dışı bırakılmıştı. Tıpkı kendisinin ajan olarak bir kenara atılması gibi...

Gerçi Alec istese sistemi kırmanın bir yolunun bulabilirdi. Ama böylesi onun için daha iyi olmuştu. Luke yeni emriyle, Alec'in tüm sistemlerde aktif olmasını, sağlamış. Bunun sonucunda da kendi lafını yine kendisi yemişti.

Alec, birimin veri tabanına yeni işlenmiş, Magnus ve bulunan cansız bedenler hakkındaki bilgileri bilgisayarına geçirmek için gerekli kodu yazdığında, açılan ekranda yaklaşık yarım saat boyunca beklemesi gerektiğini okudu. Bu sürede dosyaları okumak için yeterli olurdu.

Alec, Luke'un getirdiği dosyalar arasından eline geçen ilk resimle derin bir soluk verirken, istemsizce dişlerini sıktı. Öfke doluydu. Sevdiği adama zarar veren herkesi yok etmek istiyordu. Magnus ile kaldığı günlerde, onun neredeyse her türden duygusuna şahit olmuştu. Kıskanç bir aşık olmuştu. Aynı zamanda hırçın bir kediydi. Yaramaz ve çocukça yaptığı hareketlerinin yanında, masum bir bebekti.

Innocent Poison {MALEC}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin