〽〽〽
"Sanırım banyo yapmamız gerekiyor."
"Hareket kabiliyetimi kazandığımda gideriz..."
"Ya da en iyisi uyuyalım, kedicik."
"Kedicik mi?"
"Benim kedim olmayı kabul ettin, Alec..."
"Neden üzerime atlayacağını hissediyorum."
"Buda planlarıma dahil... Bir kaç gün sonra miyav diyen sen olacaksın..."
"Korkmalı mıyım?"
"Korkmalısın."
〽〽〽
Magnus, parmaklarının arasında tuttuğu yüzüğü incelerken, kendini hiç olmadığı kadar mutlu ve rahatlamış hissediyordu. Sevgiyi oldukça geç bulmuş kalbinin hissettirdikleri gülümsemesi için yeterli olmuştu. Yinede bu hisler umut ettiğinden bile kısa sürdü. Sadece saniyeler sonra kulağına ulaşan tok ses, sahip olduğu tüm yaşam enerjisini, yüzündeki gülümsemeyle birlikte tüketmeye yetmişti.
"Gülümsüyorsun."
Sıkıntıyla başını kaldıran Magnus, gelen adama sahip olduğu tüm öfkeyle baktı.
"Bu seni neden rahatsız ediyor? Daha önce de gülümsediğimi, bir çok sefer gördün."
"Gördüm. Ama o zaman elinde bir neşter, önünde de kesilmeye hazır bir kobay vardı. Şu an ise fazlasıyla basit bir şey için gülümsüyorsun."
Magnus, dişlerini sıkarken yüzüğü, sanki adamın bakışları kirletecek gibi kutusuna geri koydu. Hemen sonrada çekmesine yerleştirerek kilidini çevirdi. Her hareketinin dikkatle izlendiğinin yarattığı öfkeyle burnundan solurken, arkasına yaslandı.
"Buraya beni izlemek için mi geldin?"
"Seni izlemekte planlarıma dahildi. Ama onun dışında deneyin nasıl gittiğini öğrenmek ve raporları görmek istiyorum."
"Raphael sana yaptığım her şeyi, büyük bir dikkatle anlatıyor zaten... Benden özellikle bir şey istememeni daha önce de söylemiştim. Beni görmek zorunda bile değilsin."
Daha fazla bu konuşmanın sürmesini istemeyen Magnus, ayaklandığında odadan çıkmak için yürümeye başladı. Ama bir kaç adımdan ileri gidemeden, kolunu kavrayan el yüzünden durmak zorunda kaldı.
"Beni kötü adam olmaya zorluyorsun, Magnus... Neler yapabileceğimi çok iyi biliyorsun. Beni sınama..."
"Aksine, ne yapmaman gerektiğini de çok iyi biliyorum. İstediğin gibi deney devam ediyor. O yüzden, beni rahat bırak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innocent Poison {MALEC}
FanfictionDünyanın bir haber olduğu büyük bir projenin merkezinde bulunan, masum bir denek. Hiçbir suçları yokken, ceza çekmek zorunda kalan iki ajan. Alec ve Jace başlarına nasıl bir bela geleceğinden habersiz görevlerinini sonunda, tahmin edemeyecekleri bü...