İzin Ver

878 55 502
                                    


Yorumlarınızdan korkuyorum. Vicdansızlar egurerk , exceptionziam 

Magnus başını aşağı yukarı sallayarak tekrar "Miyav." dediğinde Alec'in yüzüne eğildi. Dudaklarına kısa bir öpücük kondurup boynuna ilerlerken, utangaçlıktan tamamen arınmış benliğiyle konuştu.

"Seninde bana ait olmanı istiyorum, Alec."

"Nasıl yani?"

"Bende senin üstünde olmak istiyorum."

Alec, Magnus'un bedenini kavradığında, onu hafifçe iterek kendisinden uzaklaşmasını sağladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alec, Magnus'un bedenini kavradığında, onu hafifçe iterek kendisinden uzaklaşmasını sağladı. Magnus, söylediği kelimelerin ardından başını boynuna daha fazla gömdüğünden, kızaran yanaklarını şu an net bir şekilde görebiliyordu. Diğer yandan ise Alec, anladığı kelimelerin gerçekliğini sorgulamakla meşguldü.

Magnus üstte olmak istiyordu. Doğru mu anlıyordu? Gerçi onun utangaç yanını bilirken buna inanmakta gerçekten zorlanması normaldi. Yine de utangaç yanı bir kenara bırakıldığında, Magnus'un taklitçi yanını durdurmanın pek mümkün olmadığını da yaşayarak öğreniyordu.  

"Üstte olma kısmını doğru anlıyorsun öyle değil mi, Magnus? Sana yaptığım her şeyi bana yapman gerekecek. Bunu gerçekten yapabilir misin?"

Magnus, çocuksu bir masumiyetle başını aşağı yukarı salladığında gülümsedi. Utangaç yanı azalmış olsa da, hareketlerine yansımaya hala devam ediyordu. Bunun yanında merakı ve içindeki ateş ise bir türlü susmak bilmiyordu. Fark etmeden seksi bir şekilde dudaklarını yaladığında Alec, karşısında oluşan tezatlıklarla dolu görüntüye tepki olarak yutkunmak zorunda kaldı. 

Magnus, her şeyi yapmaya hevesli görünürken, ona ne cevap vereceğini ise gerçekten bilmiyordu. Alec, geçmişte ilişkilerinin bir kısmında, bu sayı çok olmasa da, altta olan kişi olmuştu. Yine de bu oldukça uzun zaman önceydi. Baskın kişiliği olması gerekenden bile hızlıca otururken Alec, seksi yöneten kişi olmaktan daha fazla haz duyar hale geldi. Boyun eğen taraf olmayı ise tamamen yok sayıyordu. Partnerleri teklif etmiş olsa dahi, buna her zaman kesin bir dille karşı çıkmayı tercih ediyordu. 

Sessizliğini, düşüncelerinin etkisiyle sürdüren Alec, Magnus'un göğsündeki dokunuşunu hissetti. Magnus, parmaklarını varla yok arası bir şekilde tenine sürterken, konuşması için bekliyordu. Bekleyiş ise onu tamamen karamsarlığa sürüklüyordu.  

Innocent Poison {MALEC}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin