Sözümü tuttum. malecokur bakalım nasıl bulacaksın. Ödemeyi yorumlarla istiyorum. (Tefeci yazar duruşu♥)
Herkese keyifli okumalar ♥
〽〽〽
"Oda seni özlemiştir, Magnus."
Dakikalar sonra kapı çaldığında, ilk ayaklanan kişi Magnus olurken, Alec onu sessizce takip etti. Açılan kapıdan içeri giren kızılı, bileğinden çeken Magnus neredeyse düşmesine sebep olacaktı.
Clary, kendini hızla toparlarken gülerek, "Sakin ol Magnus." diyerek sustu. Magnus ise kadının beline sarılarak onun dudaklarına öpücük kondurdu ve hiç bir şey olmamış gibi geriye çekildi.
〽〽〽
Clary, yaşadığı anın şokuyla konuşamazken, Alec, olanları çözmeye çalışıyordu. Sinirliydi. Neden sinirlenmişti? Magnus ise çoktan, onları yalnız bırakmış ve hiç bir şey olmamış gibi oturma odasına gitmişti.
"Az önce ne oldu, Alec?"
Alec, kızılın sözleriyle düştüğü boşluktan kurtulurken dişlerini sıktı. Hala anlamını bilmiyor olsa da, var olan kızgınlığı geçmiyordu.
"Bilmiyorum, Clary. Herhalde ona yakın olma durumun, sonunda meyvesini verdi."
Clary, duyduklarına inanamazken, oluşan öfkesiyle Alec'in üzerine doğru yürüdü. Onun sürekli olarak, kendisine bu şekilde ithamda bulunmasından bıkmış durumdaydı. Sıradan bir ergen gibi laf sokmak dışında iletişim kuramıyorlardı.
"Alec, aklını falan mı kaçırdın? Magnus'un beni öpmesi için hiç bir şey yapmadım. Ayrıca onu görmüyor musun? Ne yaptığının farkında bile değil. Asıl sen ona öpüşmeyi öğretmiş olabilir misin? Hemde en yanlış şekliyle..."
Kızılın sözleriyle düşüncelere dalan Alec, aklına gelen görüntülerle, yutkunmak zorunda kaldı. "Şey..." diye söze başladığında devamını bir türlü getirememişti. Luke'un sekreteriyle ilişkisi olduğunu bilen, sadece iki kişi vardı. Jace ve Underhill... En başta sadece Jace biliyor olsa da, sarı kafa Underhill'e de ötmüştü. Clary'nin durumu bilmemesi gerektiğinden, üstü kapalı bir şekilde gerçekleri anlatması gerekiyordu.
"Bugün bir arkadaşım geldi. Normal bir arkadaş değil. Beni birden öptüğünde, Magnus'un bizi gördüğünü fark etmedim. Zaten onu fark ettiğimden, kadından hemen uzaklaştım ve ben ona beni öpen kişinin arkadaşım olduğunu söyledim. Tıpkı senin gibi..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innocent Poison {MALEC}
FanfictionDünyanın bir haber olduğu büyük bir projenin merkezinde bulunan, masum bir denek. Hiçbir suçları yokken, ceza çekmek zorunda kalan iki ajan. Alec ve Jace başlarına nasıl bir bela geleceğinden habersiz görevlerinini sonunda, tahmin edemeyecekleri bü...