Uzun bir ara verdiğim için üzgünüm. Sağlığım ve ilhamım bu aralar pek yerinde değil. Eski rutinimi yakalamayı umuyorum.
Keyifli okumalar ♥
〽〽〽
Yeni bir öpüşme her ikisi içinde fazlaca sevgi doluyken, kısa süre sonra ayrıldılar. Birlikte toparladıkları mutfağın ardından odaya döndüklerinde, vakit kaybetmeden yatağa geçtiler. Magnus, neredeyse huzuru hissettiği tek yer olan Alec'in göğsüne yerleşirken ona sıkıca sarıldı. Uyumadan önce tek isteği ise, ikisinin de iyiliği için kabus görmemekti.
〽〽〽
Telefonun sesine küfürler ederek uyanan Alec, el yordamı ile uzandığı telefonu açarak kulağına götürdü. Hemen sonra da yüksek sesi odayı doldurdu.
"Yine ne var?"
"Sana da günaydın, Alec... Saatin kaç olduğundan haberin var mı?"
Yatakta oturur pozisyona gelerek duvardaki saati kontrol eden Alec, saatin on bir olduğunu gördü. Eğer birimde olması gerekirse, iki saat önce iş yerinde olması gerekliydi. Yine de bu gerçeği tamamen umursamadan, sesine yansıtmamayı tercih etti. Günün hangi saati olursa olsun, ne zaman uyansa asabi birine dönüşüyordu.
"Yok. Umurumda da değil, Jace. Beni neden uyandırdın?"
Alec, telefonun diğer ucundan cevap beklerken, çözemediği seslerin arasında Jace'in bağırmasını ve Isabelle'in kıkırdamasını duydu. Buda başına geleceklerin az çok farkında olması için yeterli olmuştu.
"Hala uyuyor musun? Bir işin olduğunu unuttun herhalde, Alec."
Kulağına ulaşan Luke'un tok sesiyle uyku mahmurluğunu biraz olsun üzerinden atan Alec, derin bir soluk verdi. Patronu onu gene fırçalamak konusunda fazla istekliydi.
"Bugün gelmem gerektiğinden haberim yoktu."
Cümlesi biter bitmez kulak zarını delecek tondaki sesle, telefonu daha sıkı tutan Alec, gelmekte olan baş ağrısını hissedebiliyordu.
"Mesajlarını kontrol etsen haberin olurdu. Tüm ekip seni bekliyor. İşini kaybetmek istemiyorsan çabuk buraya gel."
"Tamam. Birazdan orada olurum."
"Umarım çabuk olursun, Alec."
Aramayı sonlandırdıktan sonra telefonun mesaj kutusunu hızlıca kontrol eden Alec, elliden fazla atılan mesajla yutkundu. Neredeyse birimdeki herkesin masajları sessize alınmıştı. Ayarları açtıktan sonra hızlıca mesajlara göz atan Alec, bir süre sonra Isabelle'in attığı uzun mesajda takılı kaldı.
Magnus'un davası ile ilgili bir ceset daha bulundu. Otopsi sonuçlarına göre kurbanın bedenindeki her kesik, Magnus'un bulunduğu haliyle neredeyse birebir uyuşuyor. Bu yüzden Luke, yarın erken saatlerde hepimizi birimde hazır görmek istedi. Bir gecelikte olsa ayrılık sonrası Magnus'u bırakmak istemeyeceğini biliyorum. Sende Luke'un sizi rahat bırakmayacağını çok iyi biliyorsun. Mesajımı görürsen bana mutlaka dönüş yap. Diğer bilgileri de sana ulaştırmam gerekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innocent Poison {MALEC}
FanfictionDünyanın bir haber olduğu büyük bir projenin merkezinde bulunan, masum bir denek. Hiçbir suçları yokken, ceza çekmek zorunda kalan iki ajan. Alec ve Jace başlarına nasıl bir bela geleceğinden habersiz görevlerinini sonunda, tahmin edemeyecekleri bü...