Bölümü sakin kafayla okuyun. Yine bir şeyler karıştı :) Yorumlarınızı bekliyorum.
Keyifli okumalar ♥
İthaf: sadecebirazben
〽〽〽
Yemeğin sonuna doğru kapı sesiyle ayaklanan Alec, gözlerini devirirken mırıldandı. Kimseyi çekmek istemiyordu.
"Onlara gelmeyin demiştim!"
Magnus, merakla Alec'in arkasından yürürken, açılan kapıdan içeriye Jace ve Clary girdi. İkisinin yüzündeki ifadeden bir şeyler olduğu belliyken, Jace, Alec'e doğru yürüdü.
"Konuşmamız gerekiyor, ortak."
〽〽〽
Alec, Jace'in oldukça nadir görünen ciddi ifadesine takılı kalırken, istemsiz bir şekilde kaşlarını çattı. Konu meslekleri olduğunda, işlerine ne kadar değer verseler de ciddi olmaktan her zaman kaçındıkları bir nokta oluyordu.
Aslında ortalığı savaş alanına çevirip, başarılı olmalarının tek sebebi de tam olarak buydu. Yine de Luke'un kesin emrinden bu yana Jace'in dudaklarından ortak kelimesini duymak, nedense Alec'in daha fazla şaşırmasına sebep olmuştu.
"Ortak mı?"
"Ne var? Ortak olduğumuz günleri hiç mi özlemedin, Alec? Gerçi son zamanlarda arkanda duran adam dışında, düşündüğün pek bir şey olmadı."
"Bunu birimde sürekli olarak Clary'den bahseden adam mı söylüyor? Ayrıca ne var bunda? Magnus sevgilim olabilir ama aynı zamanda görevimde ve sen yine neden hemen konuya girmek yerine illa Alec bana yumruk atsın tavırlarını sergiliyorsun!"
Kelimelerini gerçeğe çevirmek istercesine harekete geçen Alec, Magnus'un kolunu tutması ile durdu. Hemen ardından da Clary, Jace ile aralarına girerek onu görmesine engel olmuştu. Alec ise olduğu yerde burnundan soluyordu.
"Jace'i şimdilik görmezden gelelim, Alec."
"Bana uyar. Neler oluyor anlatın?"
"Gelme sebebimiz araştırmanın kısmende olsa sonuca ulaşmış olması. Elimizde bazı şirketler ve kişiler var. Magnus'un da dosyaları görmesi gerektiği için, bende gelmek istedim. Psikolojik destek açısından."
Alec, anladığını belirtir şekilde başını sallarken, sinirli bir şekilde eski ortağına baktı.
"Bunu bu şekilde söyleyebilirdin, Jace? Bak ne kadar kolay oluyormuş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innocent Poison {MALEC}
FanfictionDünyanın bir haber olduğu büyük bir projenin merkezinde bulunan, masum bir denek. Hiçbir suçları yokken, ceza çekmek zorunda kalan iki ajan. Alec ve Jace başlarına nasıl bir bela geleceğinden habersiz görevlerinini sonunda, tahmin edemeyecekleri bü...