Doodmoe stond ik voor de spiegel. Ik had maar een uurtje geslapen vannacht. Mijn buik deed pijn van de zenuwen en ik gaapte. 'Scarlett ben je bijna klaar?' riep mn moeder naar boven. 'Jaa' riep ik terug. Ik kamde mn lange bruine stijle haar voor de laatste keer door en liep toen maar naar beneden. M'n oudere zus Jessica wierp me een boze blik toe. 'Maddison is ziek' zei mn moeder, 'Claire belde net op om het te vertellen dus ik ga met je mee'. 'oh' zei ik, 'Ik neem Jess mee'. Mn moeder haalde haar schouders op en rende naar boven. Ik greep mn witte supras en schoof de glazen deur naar de woonkamer open. Ik plofde naast Jess neer op de bank en trok mn schoenen aan. 'Ik hoop dat je plezier hebt vandaag' mompelde ze. 'jij ook' zei ik. 'En vergeet mn nummer niet aan Niall te geven' zei ze. 'Waarom doe je dat zelf niet?' vroeg ik. Jessica keek me aan alsof ik dom was. 'Misschien omdat je Maddison hebt gekozen?' vroeg ze. 'Misschien gaat Maddie wel helemaal niet mee maar jij wel' zei ik terwijl ik haar der schoenen aangaf. Haar ogen werden groot en der mond viel open. 'echt?' vroeg ze verbaasd. Ik knikte en Jess schreeuwde het uit. Ze gaf me een knuffel en trok daarna enthousiast haar schoenen aan. 'je bent de beste Scarlett' riep ze uit terwijl ze me nog een knuffel gaf en daarna opstond om naar de spiegel te rennen. Jessica en ik waren onafscheidelijk geweest vanaf het moment dat ik werd geboren, We deden alles samen en leken op elkaar als twee druppels water alleen was zij de oudere versie. Ze was drie weken lang boos geweest omdat ik haar niet mee had gekozen om de jongens te ontmoeten maar in plaats van haar Maddie. 'Ik heb je wel gemist hoor die drie weken' zei Jess terwijl ze haar make-up bijwerkte. 'Alsof je ze hebt lopen tellen' zei ik lachend. 'Heb ik ook' zei ze. Ik stond op en ging naast haar staan. Ze was ongeveer 5 cm groter dan me en zij had bruine ogen in plaats van blauwe. Ze had hetzelfde lange bruine stijle haar en hetzelfde gezicht, behalve haar ogen dan dat waren meer spleetogen. Amanda kwam binnenrennen. 'Er staat een enorme limo voor de deur' riep ze gillend uit terwijl ze voor het raam ging zitten, 'ik zie Harry en nu ... NIALL!'. Ze begon half te hyperventileren terwijl ze naar de deur rende. 'Faker' zeiden ik en Jessica op hetzelfde moment. 'ik ben serieus' riep Amanda uit. Ik keek uit het raam en zag niks. 'grapje toch' zei Amanda lachend. Jessica stond naast me en rolde met haar ogen. Een grote witte limo kwam voorrijden en mn mond viel open.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...