In een superschattig wit zomerjurkje en zwarte teenslippers slenterde ik achter de rest aan richting de eetzaal.We kwamen in een overdekt terras met allemaal tafeltjes en de helft was al bezet. 'Als jullie nou gaan zitten' zei Avery, 'dan gaan ik en Scarlett eerst eten halen en dan jullie'. 'Ik heb honger' zei Megin zuchtend. 'Dan ga jij maar eerst' zei ik. Ik ging aan een tafel zitten en Maddie plofde naast me neer. 'Kijk ik zei toch dat het geen prutresort was' zei Maddie lachend, 'En trouwens er komen nog veel meer verrassingen aan voor je'. 'Voor mij nog wel' zei ik lachend. 'Jupp' zei ze terwijl ze haar blonde haar over haar schouder gooide. 'Je bent echt gek Maddie' zei ik lachend. Avery kwam alweer teruglopen en zette twee borden vol met eten neer. 'Ik heb echt honger' zei ze, 'Ga maaar!'. Ik sprong op en liep naar binnen. Het leek wel een of andere eetpaleis ofzo. Het eerst wat ik deed was een bord met watermeloen pakken, Ik had daar al een verslaving aan sinds ik klein was. Ik greep nog een bord en ging verder het buffetding af. Uiteindelijk kwam ik terug bij de tafel met een bord gevuld met kippenkluifjes, Patat en een paar stukken turkse pizza. 'Die watermeloen ook echt' zei Maddie lachend toen ik weer zat. 'Laat mij' zei ik.terwijl ik haar een zachtte duw gaf. Ik at rustig m'n bord leeg terwijl de andere hele gesprekken hielden. Ik schoof het bord van me weg en begon nu aan de watermeloen. Er kwam een obermannetje langs die m'n bord meenam. Ik keek hem raar aan en pakte m'n bord met watermeloen dichtbijer. 'Van Mij' zei ik met een lachje. Die man knikte en liep verder. 'Dafuqq' zei Megin, 'Hier geef me een stukje'. 'Jaa niks haal lekker je eiigen' zei ik. 'ik wacht wel tot je vol zit' zei Maddie, 'Al dat eten past toch niet in dat kleine buikje van je'. 'Nou je zou verbaasd zijn wat er allemaal in dat kleine buikje past' zei ik, 'Je kunt het meer vergelijken met een prullebak'. 'Haal die freak daar weg' zei Megin, 'Het knipoogt en het verpest m'n honger'. Ik draaide me om en keek naar momo die druk bezig was met naar Megin te knipogen. Ik schoot in de lach en draaide me snel weer terug naar Megin. 'Zal ik alvast een paar beschermers voor je kopen?' vroeg ik. 'Die pepperspray leek me toch een beter idee' zei Avery, 'Damn hij is echt eng'. 'Zullen wij eens een praatje met hem gaan maken Scar?' vroeg Maddie. 'Nee dankje' zei ik lachend. Ik ging verder met m'n meloen opeten en zat na 5 stukken van de 10 al vol. Ik schoof m'n bord door naar Maddie. Een klein meisje van een jaar of 10 kwam naar ons toelopen. 'Ben jij niet Scarlett en jij Megin?' vroeg ze. Ze keek me aan met haar enorme grijze ogen. 'Jupp' zei ik. 'Ik heb jullie op tv gezien' zei ze met een enorme glimlach op haar gezicht, 'Willen jullie straks met mij mee naar de kinderdisco?'. Sinds wanneer kwam ik op tv?. Ik lachtte. 'Natuurlijk' zei ik. Avery wierp me een 'Wat-zeg-je-nou-weer' blik toe en ik knipoogte terug. '7 uur bij de speelplaats' zei het meisje. Ze liep huppelend weg en Megin keek me raar aan. 'Dat kind gaat ons gewoon kidnappen' zei ze zuchtend.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...