060

688 28 0
                                    

'En jij verteld mij gewoon niks' zei ik. Harry lachtte en haalde zn hand door mn haar. 'Nope want anders zou ik alles verpesten' zei Harry. 'Pff ik moet echt geluk hebben dat we de goede gekozen hebben' zei ik. 'Anders had ik er wel voor gezorgt dat je bij mij kwam' zei Harry. Louis liep samen met Juliet vooruit. Ze was vanuit het niets opeens hier gekomen. Chelsea was al naar huis toe en wij zouden zo ook naar huis gaan. Harry pakte mn hand vast en kneep er zachtjes in. 'We vertrekken zo al' zei Harry. Hij beet op zn lip terwijl hij me aankeek. 'Scarlett' riep Leticia uit, 'Kan ik jou spreken?'. Harry duwde me haar kant op en ik liep naar der toe. 'We moeten iemand vinden voor de battle' zei ze, 'Ik vroeg me af of ik niet met jou en Chelsea kan, Ik ken jullie als enige dus jaa'. 'Tuurlijk kan het' zei ik, 'Juist leuk toch? Wacht geef me anders je nummer ofzo dan spreken we wat af'. Leticia gaf me een kaartje en ik stopte em in mn zak. 'Dankjee! ik whapp je nog wel' zei ik. 'Jaa is goed! Byee!' zei ze. Ze liep weg en Juliet kwam naar me toelopen. 'Security deze tijd' zuchtte ze, 'Ik heb geeneens afscheid kunnen nemen!'. 'Wutt? zijn ze al weg dan?' vroeg ik. Juliet knikte. 'Ik praatte nog geeneens een minuut ofzo' zei ik. 'Daarom' zei Juliet, 'We hebben nog 20 minuten voordat Megin ons komt ophalen, Alvast naar Starbucks lopen?'. 'Jaa is goed' zei ik, 'We hebben hier toch niks meer te doen'. Ik greep mn mobiel en zag dat ik 3 ongelezen whappberichten had van Harry.

'Harry: Schatjee, Sorry dat ik geen afscheid heb genomen van je :(

We waren beetje erg laat enzo,

Vanavond skype?'

'Me: Aww, Ik mis je nu all :( 

Jaa is goedd !'

'Harry: Ik miss je ookall :'( Spreek je vanavond, loveyouux'.

'Me: Loveyoutoox'

Wat waren we eigelijk saai, ik duwde de deur naar buiten open en stopte mn mobiel in mn zak voordat ik de regen inliep. 'Hoe gaat het met Jess dan?' vroeg Juliet. 'Goed denk ik' zei ik. 'Houd ze de baby?' vroeg Juliet. ik knikte. 'Ik vind het echt zo schattig' zei Juliet, 'Ben echt blij voor hun!'. 'Ik word gewoon tante' zei ik lachend, 'Tante Scarlett, Klinkt echt niet'. Megin kwam voorrijden en toeterde. We renden maar de auto en stapte in. 'Starbucks pleaseee' riep ik uit terwijl Megin gas gaf. 

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu