Pov Scarlett:
'Scar kan ik je heel even spreken?' vroeg Jess. Haar bruine ogen stonden echt depressief en ze was lijkbleek. Je kon duidelijk zien dat ze ergens meezat. 'Tuurlijk' zei ik, 'jou altijd zusjelief'. Ik stond op en liep met haar mee de kamer uit. We stonden nu op het terrasje voor het huisje en we gingen zitten. 'Er zijn wat dingen die ik je moet vertellen' begon ze twijfelend, 'En ik wil dat je belooft dat je niet boos word'. 'Gooi het eruit meis' zei ik. Jess keek me aan en nam diep adem. 'Ik heb ervoor gezorgd dat je die prijs won' zei ze. Ze bleef me aankijken en m'n mond viel open. 'Wutt?' vroeg ik, 'Hoe?'. 'Ik ken Josh al heel lang en hij is echt al keilang m'n vriendje' zei ze. 'Waarom heb je me nooit wat gezegd?' onderbrak ik haar. 'Ik weet het' riep Jess uit, 'Het spijt me ook echt'. 'Uhm maakt niet uit' zei ik, 'Dus Harry vind me niet echt leuk maar je betaald hem om me leuk te vinden?'. Ik voelde tranen opkomen en ik beet op m'n lip. Jess schoot in de lach en schudde haar hoofd. 'Natuurlijk niet gek' zei ze, 'Dat zou ik echt nooit doen!'. Ik lachtte ook en Jess leek al wat opgeluchter. 'Maar waarom Jess?' vroeg ik, 'Ik ben het niet waard!'. 'Ik heb je een hele tijd lang door depressief gezien en ik wou je echt weer zien lachen' zei ze, 'Ik weet hoeveel de jongens voor je betekende dus ik bedacht dat'. 'Aww' zei ik. Ik gaf Jess een knuffel. Jess lachtte. 'Ik hou van je Jessica' zei ik. 'Ik ben echt blij dat je het zo goed opvangt' zei ze, 'Maar nu iets anders, Ik heb echt je hulp nodig'. Ze keek me superserieus aan en ik knikte. 'Vertel het eens meid' zei ik. Jess slikte en ik zag dat tranen haar ogen weer vulde. 'Ik ben zwanger' zei ze zachtjes. 'Wutt?' vroeg ik, 'van wie?'. 'Josh' zei ze terwijl er een klein lachje terug op haar gezicht kwam, 'wie anders?'. 'Awww' zei ik, 'Hoelang al?'. 'Drie maanden' zei Jess. 'Woww' zei ik verbaasd, 'Maar dan hoor je toch al dik te zijn? en de hele tijd te kotsen en dat soort dingen?'. Jess knikte en wreef over haar buik. Ze was echt zo plat als het maar kan. 'Bij mij niet dus' zei ze. 'Weet Josh het al?' vroeg ik. 'Nope' zei ze, 'Alleen jij en Maddie. Daarom heb ik je ook nodig'. 'Mama ook niet?' vroeg ik, 'oh god die flipt hem nog, Ik wil dat je der vanavond opbeld okee? En daarna vertel je het Josh?'. 'Wat aan mij vertellen?' vroeg Josh die aankwam lopen.
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...