Pov Chelsea:
Volgens mij ging het optreden wel goed, Hoopte ik tenminste. We zaten met z'n alle in een soort piepklein schattig huiskamertje. Er was echt een enorme gespannen stemming en Scarlett krabte als gewoonlijk weer al haar nagellak eraf terwijl ze met Rose praatte. Luke kwam binnenlopen en zwaaide naar me terwijl hij weer bij Beau en de andere ging zitten. Per coach werd iedereen weer opgeroepen en wij waren als gewoonlijk weer als laatste. Ik was misselijk van de zenuwen en ik titke Scarlett aan. 'Ik ga dood' zei ik zachtjes. Team Tulisa kwam weer binnenlopen en een man gebaarde dat het onze beurt was. Ik stond op en Scarlett greep m'n hand vast. We werden meegetrokken het podium op.
Pov Scarlett:
Trillend op m'n benen keek ik de zaal rond. Het zat echt propvol met mensen die ons allemaal aanstaarde. 'Kijk ze niet aan, Kijk alleen naar mij' spookte Harry's stem door m'n hoofd. 'Al jullie optredens waren zo goed maar er moeten er twee afvallen' zei Harry. Ik keek naar hem en kneep in Chelsea's hand. Ik was er heilig van overtuigt dat wij het waren, Er waren geen andere groepjes. 'Faith doe een stap naar voren' zei Harry. Hij beet op z'n lip en Chelsea trok me mee naar voren. Het bleef even stil wat wel een eeuwigheid leek te duren. Chelsea kneep zowat m'n hand fijn en ik zat Jess op haar nagels bijten. 'Jullie waren het beste vanavond' zei Harry uiteindelijk, 'Jullie zijn veilig voor de deze ronde en de volgende'. 'omg wutt?' vroeg ik. Ik gaf Chelsea een knuffel en we gingen terug in de rij staan. WE WAREN GEWOON DOOR, IETS WAT IK ECHT NIET VERWACHT HAD. Ik had de neiging om keihard te gaan gillen, krijzen, rond te springen of wat dan ook. 'May doe een stap naar voren' zei Harry. May stapte naar voren en draaide zich om naar mij. Ze keek me echt superboos aan en draaide zich daarna weer naar Harry. 'Van jou moeten afscheid nemen' zei Harry. May knikte en liep meteen het podium af. 'Zach' zei Harry, 'Ook van jou moeten we afscheid nemen'. Het schattige jongetje knikte en liep naar Harry toe. Hij gaf hem echt een gayknuffel en ze praatte nog even. Daarna zwaaide Zach en liep weg. 'Omg' zei ik zachtjes, 'Die May gaat me wat aandoen, Ik weet het zeker'. Een man gebaarde dat we die kant op moesten komen en we liepen naar zijn kant. 'Mogen wij heel even naar onze moeders?' vroeg Chelsea aan de man. 'Als je heel voorzichtig doet' zei De man, 'En de rest niet verstoord'. Hij opende de hekken naar de zaal waar iedereen zat en we liepen het trapje af. Zonder opgemerkt te worden liepen we naar Jess en al die andere die er zaten. 'Omg ik dacht jullie gaan eraan' zei Sarah lachend, 'Ik vond het echt eng gewoon'. Ik lachtte. 'Dat dacht ik dus ook' zei ik, 'Vooral omdat ie twee zei'. 'Die May mag je niet zo' zei Romy. 'Ze keek echt alsof ze je ging vermoorden' Vulde Niall Romy aan. 'Ben wel trots op jullie' zei Jess terwijl ze der armen om mij & Chelsea heensloeg wat uitliep tot een groepshug.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Happy valentinesdayy !
Ik heb tot nu toe alleen nog echt niks gekregen #ForeverAlone.
Wat hebben jullie allemaal gekregen hahaa?
Ohjaa dit is trouwens dat lied :) : http://www.youtube.com/watch?v=APlPjz9Ry84
'x
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...