085

561 15 0
                                    

Josh en Jessica waren al eerder weggegaan. Ik had me weer eens verslapen zoals meestal en Harry leek van hetzelfde last te hebben. Amanda zat op mn bed te kijken hoe ik de laatste dingen inpakte. 'De volgende keer wil ik ook mee' zei ze. 'Misschien' zei ik, 'ik beloof niks'. 'Ik mag nooit met jullie mee' zei Amanda zuchtend, 'ik moet altijd thuisblijven met mama enzo, jullie vinden mij gewoon niet aardig'. 'Tuurlijk wel' zei ik terwijl ik naast haar neerplofde en mn armen om haar heensloeg. 'Waarom mag ik dan niet mee?' Vroeg ze. 'Je hebt er weinig aan' zei ik. Amanda zuchtte en stond op. Ze tilde een koffer op en liep daar mee mn kamer uit. Ik stond op en nam mn andere koffer mee naar beneden. Ik zette mn koffer neer in het halletje en liep daarna door naar de keuken waar mn moeder een heel ontbijt voor me had klaar gemaakt. 'Dankje moederlief' zei ik terwijl ik aan de tafel ging zitten en begon te eten. De bel ging precies toen ik klaar was met ontbijten. 'Ik denk dat dat je taxi is' zei mn moeder. Ik haaste me naar deur en opende hem. Harry stond er, hij had zn handen in zn zakken en keek naar beneden. Toen hij opkeek glimlachtte hij naar me. 'Ben je er helemaal klaar voor?'

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu