019

1.1K 37 2
                                    

'DANS JIJ MET MIJ DAN DANSEN WIJ ONS SAMEN BLIJ ALSOF WE ZWEVEN DOOR DE LUCHT EEN DROMENDANS OP WOLKEN' zongen ik en Megin keihard. De woonkamer zat vol met mensen en de helft kende ik geeneens. 'Kan je dat misschien niet doen?' vroeg een meisje met blond haar. ze keek ons lachend aan. 'Misschien' zei ik. 'Het is echt een kutlied' zei ze, 'Trouwens ik ben Alison'. 'Ik weeet' zei ik, 'Ik ben Scarlett'. 'EN MEGIN' riep Megin, 'Vergeet Megin niet'. ik schoot in de lach. 'Jullie hebben wel een mooi huis' zei Alison lachend. 'dankjee' zei ik. Louis kwam binnenlopen gevolgd door Juliet. Ze waren echt cute samen !. 'Hee' riep Louis terwijl hij zwaaide. Ik zwaaide terug en ze liepen door naar Romy en Niall. Amanda dansde vrolijk door de mensen heen met haar flesje fruitshoot. 'Zie die badboy daar' zei Megin die naar Amanda wees. 'Helemaal stoer met der fruitshoot' zei ik, 'Ik wil oooook'. Ik liep richting de keuken en opende de koelkast. Ik greep een flesje en duwde de koelkast dicht met m'n elleboog. 'En dit hier is Scarlett' zei Niall die aankwam lopen met een meisje. Ze had bruin stijl haar en bruine ogen. 'Hee ik ben Romy' zei ze terwijl ze m'n hand schudde. 'Hee ik had al over je gehoord' zei ik glimlachend, 'ik ben Scarlett!'. 'Fruitshoot serieus Scar?' vroeg Niall. Ik knikte en hij schoot in de lach. 'Heb je Harry al gezien?' vroeg ik. Niall schudde z'n hoofd. 'Ik heb hem wel gesproken via wapp' zei hij. 'Me too' zei ik, 'Ik ga terug naar Megin enzo'. Ik gaf Niall en Romy allebei een knuffel en liep daarna terug de woonkamer in. Megin stond samen met Liam stiekem in een hoekje, Beter stoorde ik hun niet ofzo. 'Hee' zei Zayn die naast me kwam staan. 'Hee' zei ik. 'Waar is Harry dan?' vroeg hij. 'Niet hier' zei ik, 'Ik weet niet waar hij is'. 'Pff ik moet wachten tot Sarah er eindelijk is' zei hij. 'Whoaa heb ik iets gemist?' vroeg ik. Zayn lachtte en knikte. 'Sinds vanmiddag' zei hij met een verliefde blik in z'n ogen. 'Soo cuteee' zei ik. Een meisje kwam binnenlopen, Ze had rossig lang golvend haar en ze keek de kamer rond. 'Daar is ze al' zei Zayn. Hij liep zo snel hij kon naar haar toe en tilde haar op. 'Wat sta jij hier alleen dan?' vroeg een stem in z'n oor. Ik draaide me om en keek recht in Harry's groene ogen. 'Pff dacht dat je niet meer kwam' zei ik terwijl ik m'n armen om z'n nek sloeg en hem een kus gaf.

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu