~~~~~~~ 9 Jaar later:
'Darcy laat je zusje eens met rust' riep ik uit terwijl ik naar Darcy liep die Amy bijna zat te killen. Er was eigenlijk niet veel verandert in 9 jaar, Het enige wat echt anders was waren een paar kinderen die tot leven waren gebracht. 'Zij begint' gilde Darcy terwijl ze Amy wegduwde. Ik ving Amy snel op voordat ze op de grond viel en ze keek me aan met haar grote blauwe ogen die ze van mij had. 'Lukt het schatje?' riep Harry. Hij stond tegen de balkonleuning geleunt en keek lachend naar beneden. 'Prima' zei ik sarcastisch terwijl ik met Amy naar binnenliep. Ik zette haar neer in de woonkamer en liep zuchtend door naar boven. 'Harry' riep ik uit. Harry verscheen op de overloop en leunde tegen de muur aan. 'Whassup?' Vroeg hij. 'Het is jouw beurt om Amy te verschonen' zei ik zuchtend. 'Of het is gewoon een leugen om tegen me te praten' zei harry lachend. 'Waarom zou het?' vroeg ik glimlachend terwijl ik hem in z'n buik prikte. 'Weet niet' zei Harry die z'n armen om me heen sloeg. Een klein blond mormel kwam langsrennen en ik zuchtte. 'Megin is er' zei ik. Darcy kwam keihard achter Loki aanrennen en ze haalde hem in. 'Loki' hoorde ik Megin roepen. Het duurde niet lang voordat Megin boven kwam en zuchtte. 'Je zou je kinderen bij je moeten houden' zei Harry lachend. 'Leuk Styles' zei Megin sarcastisch, 'Jullie nodigen ons uit voor een bqq'. 'Jij vernoemt je kind naar een hond' zei ik lachend. Harry liet me los en zuchtte. 'Ik denk dat ik wel iets te doen heb' zei hij terwijl hij naar beneden liep. 'Jessica en Josh zijn er trouwens ook al' zei Megin, 'Ik dacht misschien is het wel goed om te zeggen'. Darcy kwam keihard weer langs rennen, Haar bruine krullen wapperde achter haar aan en ze begon te lachen. Loki kwam langsrennen maar Megin hield hem tegen. 'Je gaat eerst gedag zeggen' zei ze zuchtend. Loki keek me aan met z'n grote blauwe ogen die hij echt van Megin had. 'Wat zeg je dan Loki?' vroeg Megin. 'Hoi Tante Scarlett' zei Loki zachtjes. 'goedzo' zei Megin, 'Nu de andere nog'. 'Zo schattig' zei Ik lachend. Darcy kwam terugrennen en rende meteen door naar beneden. 'Legoo' zei Megin die Darcy achtervolgde naar beneden.
Julia plofde zuchtend naast me neer op de bank. 'Whassup Juul?' vroeg ik. 'Ik voel me zo oud' zei ze, 'Iedereen is hier een heel stuk jonger dan mij'. 'Aww' zei ik, 'Je hebt ons toch?'. 'Ik voel me net een kinderoppas als ik met hun loop' zei Julia. Ze had echt dat zeikerige van Jessica gekregen wat echt best wel irritant kon zijn. 'Ach welkom in mijn wereld' zei ik. Jessica kwam binnenlopen en schudde haar hoofd. 'je zou denken dat je met de andere bent Juul' zei ze. 'nee echt niet' zei ze. 'Amy huilt' zei Jess. Ik stond op en liep weer terug naar buiten. Amy zat midden op het veldje helemaal onder de modder. Ze schreeuwde het gewoon keihard uit en iedereen zat van een afstandje toe te kijken. Ik begon te lachen, Het was ook echt zo'n dik mormeltje nog. Het leek wel op een bruine barbapapa. 'Hee Haz het is jou beurt om der te wassen' riep ik naar Harry terwijl ik snel naar de andere liep en Harry richting Amy duwde. 'het is jou kind' zei Harry lachend. 'Niet jouwe wou je zeggen' zei ik. 'Ik verdien wel wat hulp' zei Harry. 'Ik zet wel vast de bqq aan' zei Josh die naar de schuur liep. Ik zuchtte en liep naar Amy toe. Ik tilde haar op en Nam der mee naar binnen. Dit werd nog leuk.
Darcy huppelde rond in een wit jurkje met een bloemetjeskrans op haar hoofd, Alleen de oudste waren nog wakker. De andere sliepen al lang. Harry had een paar potten met vuurwerk neergezet en Louis had hem daarmee geholpen. Ik wist niet wat hun idee was maarja het zal wel weer. 'Weetje nog 9 jaar geleden?' vroeg Jess lachend. 'tuurlijk weet ik dat nog' zei ik, 'Toen ontmoette ik hem'. Ik keek naar Harry die een hele poging deed om een pot aante steken. 'Hij gaat niet aan' riep hij. Niall stond op en rende naar Louis en Harry toe. 'Dan worden al die kinderen toch wakker of ligt het aan mij?' vroeg Amanda. 'het word leuk' zei Darcy glimlachend. De potten schoten aan en de jongens kwamen onze kant oprennen. Harry sloeg z'n arm om me heen en keek hoopvol naar de potten die stonden te branden. er kwam nog niks. Ik schrok me kapot toen er Eindelijk iets uitkwam. Een of andere vuurbal schoot omhoog en knalde uit elkaar. Het vormde precies een hartje wat echt ubercute was. Het duurde niet lang voordat ze allemaal tegelijk gingen. In de lucht vormde het een text samen. M'n mond viel open en tranen kwamen op in m'n ogen. In allemaal felle kleuren stond er in de lucht: 'Scarlett, Will you Marry me?'. Dit was wel het laatste wat ik verwacht had. Verbaasd keek ik Harry aan en hij knielde neer voor me. Hij opende een doosje met de mooiste ring erin die ik ooit heb gezien. 'Lieve Scarlett, Wil je met me Trouwen?',
Omggg :) Dit was dus het einde van Where The Lines Overlap :) Ik HEB HEM GEWOON EINDELIJK AFGESCHREVEN :D Ik wil iedereen graag bedanken voor wie hem gelezen heeft en Echt als hij niet zoveel votes en reads had gehad had ik nooit de doorzettingsvermogen gehad om door te schrijven gewoon omdat ik de laatste tijd echt geen zin meer had om er aan te werken en alles :) Echt serieus: Bedankt voor alles !
x Beau :)
JE LEEST
Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}
FanfictionOkee ik ben echt slecht in dit soort dingen schrijven dus lees maar gewoon :) Hier gaaaat m'n poging : Het leven van Scarlett Brooks, Een doodgewoon meisje uit London veranderd compleet als ze een prijs wint om een dag met One Direction op te trek...