074

762 21 1
                                    

'Ik haat je Styles' zei ik, 'Serieus'. Het regende en onweerde als een gek en ik moest in mn bikini buiten rond rennen. 'Je zei hetzelf' zei Harry lachend. 'Juaa' zei ik, 'Omdat ik wist dat je niet zo opgeven en straks gebeurde je nog wat'. Chelsea duwde ons naar buiten en ik gilde het uit. Ze gooide de deur achter ons dicht en zwaaide. De regen was echt vies koud. 'Omg' riep ik uit. Harry greep mn hand en trok me rennend door de straat. Nialls auto kwam aanrijden en Niall toeterde. Harry rende gewoon door. We hadden wel geluk dat er niemand buiten was. Toen we uit het zicht waren begonnen we te lopen. Ik trilde van de kou en Harry trok me tegen zich aan. 'Nu blij Styles?' vroeg ik, 'Als ik ziek ben is het allemaal jouw schuld'. Harry lachtte. 'Dan kom ik je helemaal verzorgen en maak ik kippensoep voor je' zei Harry. 'Rennen' riep Chelsea uit die aankwam lopen met een paraplu. Harry liet me los en begon weer te rennen. Ik rende sloom achter hem aan. 'Dat kan sneller Scarlett' riep Chelsea uit, 'Hup hup'. Ik zag een flits en niet veel later klonk er een keiharde knal. Ik begon keihard te rennen, Mn converse waren al bijna doorweekt wat echt een klote gevoel gaf. Toen ik de hoek opkwam wachtte Harry me op. Ik trok hem mee door een paadje. Zo waren we in iedergeval wel eerder thuis. We kwamen al snel bij het pleintje achter mn huis uit. Harry schudde z'n haar uit en ik lachtte. Hij leek net op Tarzan wat echt ubercute was. 'Omg what the fuck is mis met jullie?' riep Megin uit die aan kwam lopen onder een paraplu.

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu